Og godt nytår til NG
Fra : Allan G

Dato : 31-12-10 23:42

Hehe Min nye kat Spot er ikke så sikker som han ´lader til.
Dvs
Han har lige brugt 2 timer under sengen,

efter jeg åbnede havedøren , ja så kom han ud fra under sengen, i
lavstilling, og gik i haven.

Nu er han sej han har været ude og det var ikke så slemt.

Så det kan værer at han er med når mig og Rocke kigger på fyrverkeri her kl
12

Det er nu altid sjovt at se hvordan en ny kat klarer det der nytår.Første
gang.

Mvh Allan

Fra : Allan G

Dato : 01-01-11 12:30

"> Det er nu altid sjovt at se hvordan en ny kat klarer det der nytår.Første
> gang.

der kom nu en tur merer under sengen, men ellers var han flink og sad pænt i
den åbne havedør og kiggede på fyrverkerri med mig og Rocke.

Mvh Allan

Fra : Kate

Dato : 01-01-11 21:30

"Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> wrote in

> [...]
>

> der kom nu en tur merer under sengen, men ellers var han flink og
> sad pænt i den åbne havedør og kiggede på fyrverkerri med mig og

Hehe. Mowgli synes fyrværkeri er pænt indefra, men han kom hurtigt ind
fra haven når der var brag. Lante sover bare fra det hele og er kold
bagi

Også godt nytår til dig og misserne.

--
Kate