Godt nytår fra det midtjydske.
Fra : Bjarne K.

Dato : 31-12-10 18:38

Vi har fået en ny hund igen. Det er en ægte pudel, men godt nok uden stambog

http://picasaweb.google.com/BjarneJK/VoresBRn?authkey=Gv1sRgCIOG1t-mgMepEg#5556901270407567042

Ha et godt nytår.

Bjarne K.

Fra : Bjarne K.

Dato : 31-12-10 18:40

"Bjarne K." <nej@niet.pp> skrev i meddelelsen
> Vi har fået en ny hund igen. Det er en ægte pudel, men godt nok uden
> [...]

P.S. Det er den lille pige på det sidste billede, hvis det er hele albummet,
man får fat i.

Bjarne K.

Fra : Ivan Madsen

Dato : 31-12-10 20:14

On Fri, 31 Dec 2010 18:37:40 +0100, "Bjarne K." <nej@niet.pp> wrote:

>Vi har fået en ny hund igen. Det er en ægte pudel, men godt nok uden stambog
>

>http://picasaweb.google.com/BjarneJK/VoresBRn?authkey=Gv1sRgCIOG1t-mgMepEg#5556901270407567042
>
>Ha et godt nytår.

Godt nytår til jer også - den der på billedet ville mine to elske at
passe på )

Fra : Pwh

Dato : 31-12-10 20:30

Bjarne K., skrev:
> Vi har fået en ny hund igen. Det er en ægte pudel, men godt nok uden
> stambog
>

> http://picasaweb.google.com/BjarneJK/VoresBRn?authkey=Gv1sRgCIOG1t-mgMepEg#5556901270407567042

Du er blevet snydt, det er en schæfer, ses på de stående ører

> Ha et godt nytår.

I lige måsen.

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 31-12-10 20:54

"Bjarne K." <nej@niet.pp> skrev i meddelelsen
> Vi har fået en ny hund igen. Det er en ægte pudel, men godt nok uden
> [...]

Tillykke med den lille "pudel". Er det mon sådan en man kalder en mæh-hund ?

Og godt nytår til dig og hele bestanden af dyr.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats