Den de andre ikke må lege med :o)
Fra : Pwh

Dato : 31-12-10 17:16

Det er Balder vist ved at værer

På turen igår kom der en voksen Goldenhan rendende hen til ham
mens han legede med Angel, fint nok, så leger han lidt med den i stedet for.
Det gik såmænd også fint nok indtil Balder fik væltet den omkuld og stod hen
over den så den ikke kunne komme op.
Så blev den Golden mopset og viste tænder, jeg fik kaldt Balder væk inden det
kunne udvikle sig, så gad den Golden ikke lege med ham mere

Idag mødte vi så hans kammersjuk, en hvid schæferhan på ½ år som han
har kendt fra den var spæd.
De gik self straks igang med at tonse rundt.
Men Balder har jo en vægtfordel på ca 15 kg, schæferen er næsten lige så høj,
så han vinder jo hele tiden deres brydekampe, så bliver schæferen hysterisk
Ejeren syntes at det var bedst at vi i fremtiden ikke fulgtes ad for længe
da han synes at Balder dominerer lidt rigeligt, ikke at han syntes det var forkert.

Så det er ikke gået værrer eller bedre end at Balder er ham de andre ikke må lege med

/Jens

Fra : jopa

Dato : 31-12-10 17:28

Pwh forklarede:

> Så det er ikke gået værrer eller bedre end at
> Balder er ham de andre ikke må lege med

Milo må gerne lege med ham

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 31-12-10 17:40

jopa, skrev:
> Pwh forklarede:

> Milo må gerne lege med ham

Balder gider ikke de der små pivede Schæfere længere
Snart kun Angel der kan give ham lidt modspil.
Sjovt (godt) nok hidser han sig aldrig op, det eneste han svang
sig op til med den Golden var at rejse alt der kunne rejses af børster.
Der har han heldigvis ikke Angels temperament, hun kan godt nok blive
hystrisk hvis det skal værer, den lille mokke, han tager alt med ophøjet ro.

Hvordan går det med den gravhund du skulle have :-?

/Jens

Fra : jopa

Dato : 31-12-10 17:57

Pwh forklarede den 31-12-2010:

> Hvordan går det med den gravhund du skulle have
> :-?

Skulle gerne finde en her i foråret, men da det er
en langhåret miniature hun vil og der er masser af
dværg venter vi.

Det er ligesom dig, når man har valgt er der ingen
alternativer så skal det være sådan enm og finder
vi ikke en hvor vi ikke skal køre 500km så venter
vi bare.

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 31-12-10 18:05

jopa, skrev:
> Pwh forklarede den 31-12-2010:

> Skulle gerne finde en her i foråret, men da det er
> en langhåret miniature hun vil og der er masser af
> dværg venter vi.

De der miniature er altså heller ikke til at stå for.
Jeg er self mest til store hunde, men skal det værer de små
skal det værer de rigtig små før de siger mig noget.

> Det er ligesom dig, når man har valgt er der ingen
> alternativer så skal det være sådan enm og finder
> vi ikke en hvor vi ikke skal køre 500km så venter
> vi bare.

Det var nu ikke svært at finde en Rotte, udvalget var rimeligt stort.
Set i bakspejlet var det ikke optimalt med en hvalp i år mht Angels korsbånd,
de vil jo hjertens gerne tage nogle store "slåskampe" når vi er ude og gå,
men det tør jeg ikke give los for endnu.
Synd for Balder der jo blev brugt som bold af hende i sommers, nu kan han give igen.
Og synd for Angel der brænder efter at sætte den fedtede hvalp på plads
De får så lov til at slås hjemme i stuen, der kan det ikke blive helt så vildt.

/Jens (som snart skal ud og stege bøffer)

Fra : jopa

Dato : 31-12-10 18:13

Pwh skrev den 31-12-2010:

> /Jens (som snart skal ud og stege bøffer)

Velbekomme.
her er det traditionelt Synnejysk.

Grønlangkål kålpølser brune kartofler og
hamborgryg.
dertil snaps og bajer.

Vi er kun Milo mig og konen

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 31-12-10 18:23

jopa, skrev:

> Velbekomme.
> her er det traditionelt Synnejysk.
>
> Grønlangkål kålpølser brune kartofler og
> hamborgryg.
> dertil snaps og bajer.

Lyder godt, kan lige forestille mig Milo efter 4-5 snapse

> Vi er kun Milo mig og konen

Jeg holder aftenen alene med dyrene i fred og ro.

/Jens