Godt Nytår !!
Fra : Hm

Dato : 31-12-10 10:59

Hej
I ønskes alle et rigtigt godt nytår!!

Hanne / som holder nytår i sommerhuset sammen med vuffer.

Fra : jopa

Dato : 31-12-10 11:32

Hm formulerede spørgsmålet:
> Hej
> I ønskes alle et rigtigt godt nytår!!

I lige måde Hanne.

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 31-12-10 14:25

"Hm" <mishm8116@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
> I ønskes alle et rigtigt godt nytår!!

Tak og i lige måde

> Hanne / som holder nytår i sommerhuset sammen med vuffer.

Lyder som en god ting for vuffer
Dino har fået nervepiller i et par dage og nu bliver det suppleret med
beroligende.

--
Uffe Bærentsen

Fra : Ivan Madsen

Dato : 31-12-10 14:28

On Fri, 31 Dec 2010 10:58:55 +0100, "Hm" <mishm8116@gmail.com> wrote:

>Hej
>I ønskes alle et rigtigt godt nytår!!
>
>Hanne / som holder nytår i sommerhuset sammen med vuffer.

Tak i lige måde. Også et godt nytår til alle her fra OES-lejren - vi
håber på at fyrværkeriet er vådt

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-12-10 16:09

"Hm" <mishm8116@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
> I ønskes alle et rigtigt godt nytår!!
>
> Hanne / som holder nytår i sommerhuset sammen med vuffer.

Tak og i lige måde... Bor selv så langt uden for lov land og ret,
så det næppe bliver et problem....

Og da også Godt Nytår til alle i andre....

M.V.H....Benny..

Fra : Tove Krieger

Dato : 31-12-10 16:19

"Hm" <mishm8116@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Hej
> I ønskes alle et rigtigt godt nytår!!
>
> Hanne / som holder nytår i sommerhuset sammen med vuffer.

Også et rigtig godt nytår herfra. Godt at al den fyrværkerilarm snart hører
op, så alle de stakkels hunde kan falde til ro igen.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Pwh

Dato : 31-12-10 17:02

Hm, skrev:
> Hej
> I ønskes alle et rigtigt godt nytår!!

I lige måde

I år ser det ikke ud til at jeg har hund der er bange for fyrværkeri.
Tyson var jo panisk bange for det, men Angel har det aldrig rørt.
Balder reagerer faktisk slet ikke på det, er nu spændt på at se ham når
det først går igang.

/Jens

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 01-01-11 09:07

Pwh forklarede den 31-12-2010:
> er nu spændt på at se ham når
> det først går igang.

Hvordan gik det så? :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Pwh

Dato : 01-01-11 12:26

Hans Paulin (6310), skrev:
> Pwh forklarede den 31-12-2010:
>
> Hvordan gik det så? :)

Vi gik ud i forhaven kl 23:55 for at se dem skyde nytåret ind.
Vil sige at han var endnu mere kold overfor det end Angel var,
hun holdt sig trods alt op af mig, han gik bare rundt og snusede.

/Jens

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 01-01-11 12:29

Pwh:
> han gik bare rundt og snusede

Flot :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Pwh

Dato : 01-01-11 14:31

Hans Paulin (6310), skrev:
> Pwh:
>
> Flot :)

Rotter bør som udgangspunkt værer nervefaste,
en af grundene til at jeg kan lide den race.

/Jens