F-Secure
Fra : Steffen

Dato : 31-12-10 13:25

Efter at jeg gennem Dansk Kabel-TV har installeret sikkerhedspakken med
F-Secure, går systemet - især efter en opstart - ofte i stå. Der sker det,
at markøren bliver til en lille ring, der bare står og snurrer rundt, mens
de få (ikke ressourcekrævense) programmer, jeg har åbnet, kommer med
meddelelsen "Svarer ikke". Dette kan vare i op til 2 minutter, men det føles
som en evighed.
Mit system er:
Windows Vista Sp.2 - 64-bit operativsystem
4 Gb Ram
AMD Phenom(tm) 8600 Triple-Core Processor 2.30 GHz
NVIDIA GeForce 9500 GT
Kan det være F-Secure, der er synderen?
I så fald vil jeg hurtigst muligt holde op med at bruge den.
Steffen

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 31-12-10 14:56

"Steffen" <stapdk@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> NVIDIA GeForce 9500 GT
> Kan det være F-Secure, der er synderen?
> I så fald vil jeg hurtigst muligt holde op med at bruge den.
Det er vel bare at afinstallere den og se om det hjalp eller ej, så har du
svaret.
Hvis den er problemet så brug en af de gratis i stedet for. De fungerer
ganske udemærket og beskytter lige så godt. Det kan være avg, avast eller
min pt. favorit, Microsoft Security Essentials. Fordelen ved sidstnævnte er,
at man ikke hele tiden skal passe på ikke at få en betalingsversion i stedet
for. Der er især avg blevet ret agressiv.

Kurt

Fra : Steffen

Dato : 31-12-10 15:12

Hej Kurt
Det lyder som en god ide, så det prøver jeg. Tak for svaret.
Hilsen
Steffen