Fejlen i Menneskeheden!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-12-10 12:59

I kender sikkert ikke situationen,
Men den er ret almindelig, moegkaellingen!

Eftersom hendes mand opfoerer sig paent
over for hende, saa syntes hun han er en toeffel helt,
er rasende og syntes hun kunnne have en bedre
mand!

Feks. Manden sidder og laeser en avis og moegkaellingen
sidder og tirrer og chikanere ham!

Paa en maade som kraever flere aars intens studie
af alle reaktioner saa hun ved praecis hvad hun
skal sige, for at manden bliver irriteret!

Alting bliver kortlagt i mandens psyke, og tilsidst
Ved hun praecis hvad huin skal sige for at goere
manden rasende, det er isaer kvinder der ved
manden ikke kan finde paa at gaa fra dem!

Tilsidst bliver det en helt sport for hende at se
Om hun kan faa manden till at slaa hende, hun sidder
Helt paa kanten af sofaen og er klar til at loebe hvis
nu det lykkes!

Og kan blive fuldstaendig i raseri, hvis noget i
Feks. fjernsynet irritere hende, lige naar det er ligesom
at det er ved at lykkes, for moegkaellingen er det som at
Vinde en magtkamp hvis manden bliver rasende paa
hende!

Det er altid de maend med mest selvkontrol
moegkaellingerne er tiltrukket af!

Tit og ofte kan moegkaellingerne faa et psykisk
sammenbrud af ikke at kunne manipulere manden!

Hvilket betyder at manden vinder "magtkampen"
(Men saa er han et svin der psykisk oedelaegger kvinder!)

Mister han besindelsen og raaber af hende saa skriger hun
Af grin ham og bliver ved(hvilket oedelaegger mandens Dominans og
dermed Hjerne i langt stoerre grad, end
den kortvarige ekstra Testosteron produktion hjaelper
Hjernen)

Mister manden besindelsen fuldstaendigt og slaar hende
(saa taber han og er fysisk voldelig i samfundets oejne)

Godt hjulpet af moegkaellingen,
(som hyler og skriger op om hvor, voldelig
og vanvittig han er, eller maaske paastar hun det bare!)

Det er et eller andet poetisk ved at hun senere i
livet efter manden har smidt hende ud, proever
Det samme ved en psykoptm og gaar ud fra at
alle maend har samme selvkontrol som dem hun
har chikaneret tidligere!

Det eneste problem er at hun er saa bange for
voldsforbryderen at hun giver hendes tidligere mand
skylden!

Eller hvis han er doed, nogen andre hun ved med
sikkerhed hun kan give skylden uden at vaere
I fysisk fare!

Det bedste ville vaere hvis hun foeler at alle er
livsfarlige!!!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-12-10 13:15

On Thu, 30 Dec 2010 11:59:22 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> sikkerhed hun kan give skylden uden at vaere
> I fysisk fare!

> Det bedste ville vaere hvis hun foeler at alle er

Det ualmindelige er selvfolgelig, at moegkaellingen
istedet for at fortaelle manedene i hendes familie
Hvem volds psykopaten er fordi hun syntes det er
pinligt???? Foerst giver dem skylden af frygt for
psykopaten og bagefter truer psykopaten med
at fortaelle det til maenden i hendes familie,
Som en efter en bliver myrdet af psykopaten,
Fordi de bliver taget med buksene nede hver gang
i en forsvarloes situation, der er brugt uger paa
at planlaegge i forvejen!!!!

Tilsidst er resten af hendes liv at blive torteret
af en sadistisk psykopat som hun ved altid slipper
vaek og har myrdet alle maendene i hendes familie,
og hun toer ikke sige et ord om det af frygt for sit liv!

Jeg ved tingene, Kvante Mekanisk Aktiv af Tortur og
alt det der!

Hvad er det for noget sindsyge, det er som. om
At da der gik DF i Nationen blev det umuligt for
de gode at vinde!

I kan tro det bliver loegn!