30 December 2010!(ting og sager)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-12-10 10:02

Er ved at rode med at flytte om paa, at de der
smerte signaler sendt ind til min brainstem
Pga. EMDR. , bliver sendt derind hvis jeg
Bliver seksuelt ophidset af andet end kvinder
der er mellem 17-28aar gamle istedet for hvis
Jeg bliver seksuelt ophidset af dem!

Bare for en sikkerheds skyld, det er isaer smerten fra
Bihule,Oerene og Halsroeret der er noget boevl!

For en sikkerheds skyld, saa goer jeg det samme
Hvis jeg har lyst til at bruge dem til andet end det
Jeg havde lyst til at bruge dem til da jeg boede
i Perlestikkergade i Nakskov og foer det paa
Egholmvej 28, Noebbet(Ravnsborg kommune)

Det er et problem med Humlehaven 27, fordi det
var der at torturen foregik, desuden er det jo
ogsaa Arvesynden jeg skal fjerne!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-12-10 10:17

On Thu, 30 Dec 2010 09:02:08 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> Egholmvej 28, Noebbet(Ravnsborg kommune)

> Det er et problem med Humlehaven 27, fordi det
> var der at torturen foregik, desuden er det jo

Desuden saetter jeg den ogsaa paa saadan,at hvis jeg foeler
andet end at kvinder er vaerdiloese og udulige til andet end sex! Saa
bliver det grimt!

Desuden saetter jeg den ogsaa paa saadan at hvis jeg
ikke foragter dem for at forsoege at manipulere mig
og forsoege at bestemme over mig, Saa bliver det
grimt!

Der er en lang forklaring! Men det burde rette en
masse ting op nede ved min Brainstem!

Jeg skal bare finde en maade at goere det paa, saadan
At min underbevidsthed og brainstem ikke kan fjerne
det igen hvis det bliver grimt!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-12-10 10:21

On Thu, 30 Dec 2010 09:16:52 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> masse ting op nede ved min Brainstem!

> Jeg skal bare finde en maade at goere det paa, saadan
> At min underbevidsthed og brainstem ikke kan fjerne

Jeg skal huske den der fra den ene testikel!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-12-10 10:29

On Thu, 30 Dec 2010 09:20:41 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

Dvs. Jeg skal foele og vide at de er vaerdiloese og udulige
til alt andet end sex!

Og at maend er bedre end kvinder til alt andet end sex!

Det burde rette op paa det meste, egentlig det hele!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-12-10 10:36

Opdateret og rettet lidt til!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 30-12-10 11:16

On Thu, 30 Dec 2010 09:35:42 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> Opdateret og rettet lidt til!

> --
> Sane
> Peter
> Nordea Reg:9266 Kontonummer:8967125572

Det retter en del op helt nede ved min brainstem,
Men samtidig laver det rod ved mit selvbillede!

Jeg foeler mig mere som mig selv, foer emdr torturen
Men der bliver forsoegt lavet rod ved mit selvbillede,
Bare endnu et mordforsoeg paa menneskeheden!

Fra : Vidal

Dato : 30-12-10 12:25

Den 30-12-2010 10:16, Peter Nicolaysen skrev:

> [...]
>
> Jeg skal bare finde en maade at goere det paa, saadan
> At min underbevidsthed og brainstem ikke kan fjerne det igen hvis det bliver grimt!

Måske skulle du forsøge dig med homoseksualitet. Måske
kunne det løse dine problemer eller ihvertfald nogen af
dem.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard