Grrr skide .... bagben :)
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-12-10 14:14

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-12-10 14:51

"Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen
news:5c1ph6h1s8ku7q06k79hd29avbe2us03e4@4ax.com...
> http://www.youtube.com/watch?v=2O15DXv3Vwg&feature=player_embedded

Hej Bo.

Den video har tidligere været vist i hundegruppen, og den er faktisk ikke så
morsom, som den umiddelbart kunne se ud til. Det er en psykisk syg hund der
vises, og jeg personligt synes at det er frygtelig synd for hunden. Der var
også ret kraftige reaktioner fra adskillige gruppemedlemmer, da videoen blev
vist første gang, men det kunne du jo ikke vide, så du er lovligt undskyldt.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-12-10 19:22

On Thu, 30 Dec 2010 14:50:42 +0100, "Tove Krieger"
<missminimiv@dk.invalid> wrote:

>"Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen
>

>Hej Bo.
>
>Den video har tidligere været vist i hundegruppen,

ja ok jeg følger ikke som sådan med :)

> og den er faktisk ikke så
>morsom, som den umiddelbart kunne se ud til. Det er en psykisk syg hund der
>vises, og jeg personligt synes at det er frygtelig synd for hunden.

Puhh ja sjovt ser det ud eller ihvertilfældigt underligt - jeg ved
ikke om den sådan lider ? hunde for bare nogen gange noget sære idder

>Der var
>også ret kraftige reaktioner fra adskillige gruppemedlemmer, da videoen blev
>vist første gang, men det kunne du jo ikke vide, så du er lovligt undskyldt.

ja som sagt jeg har jo ikke læst hvis det har været postet her jeg
kikker måske ind 4 gange om året så ...

Bedste Hilsner
Bo

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 31-12-10 01:47

Den 30-12-2010 14:50, Tove Krieger skrev:

> Den video har tidligere været vist i hundegruppen, og den er faktisk
> ikke så morsom
ja det kan jeg måske nok godt se men på den anden side den bider ikke
sig selv så ...
jeg leger også VILD med min hund en gang i mellem hun knurrer og napper
og viser tænder
men halen lover så det er ok .. gjorde det også med min mors gamle hyrde
hund - min Bernhard sennet gad ikke
så det kommer lidt an på hudens temperament ..

men youtub her er min kloge hund der selv ligger dynen på plads i senge
efter jeg har lagt den på gulvet
http://www.youtube.com/watch?v=HFOdL-MHed8 :)