Andet multimedie
bentjuul 3670
3D med buler
Fra : Hagar

Dato : 30-12-10 22:53

Hej i gruppen

Jeg har adgang til en Pc hvor der er Vue 7 installeret, og det er jo et
ganske fornøjeligt program. Dette program kan importere nogle få forskellige
3D filer ind, og da jeg startede op med at "lege" med 3D, brugte jeg et
program der hed 3D studio R3, det gemte filerne i 3ds. Dette format kan jeg
hente ind i Vue, og i de fleste tilfælde, så går det fint, det hele ser fing
og glat ud. Der er dog også enkelte hvor det ser ud til at kanterne slår
buler, eller der er skæve vinkler i selv lige flader, det ses dog kun når
der er kommet en overflade på.
Hvad er det der sker, er det problemer programmer i mellem, eller er 3D
modellen bare noget skidt?

Kim

Fra : Rado

Dato : 01-01-11 16:27

On Thu, 30 Dec 2010 22:52:35 +0100, "Hagar" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

>Hvad er det der sker, er det problemer programmer i mellem, eller er 3D
>modellen bare noget skidt?

Prøv evt. Vue forum på Renderosity:

http://www.renderosity.com/mod/forumpro/index.php

--
Rado

"Materialism is the philosophy of the subject that forgets
to take account of itself." - Arthur Schopenhauer

Fra : Hagar

Dato : 01-01-11 22:39

"Rado" skrev i meddelelsen news:
[...]

Tak for svaret, jeg prøver på linket.