Skærmbeskyttelse X10 mini pro
Fra : Ukendt

Dato : 29-12-10 18:52

Hej
Mit originale film har opgivet at hænge fast, efter ca 3-4 mdr.
Er det virkeligt rigtigt at jeg er nød til at hoste op med ca 150kr for et
nyt stykke?
Dvs ca 600kr pr år i plastic film....
Havde forrestillet mig noget med 4 stykker for en hund ;)

Hvad gør i?
Er Ishild eller lign meget bedre end det medfølgende, så det reelt bare er
en engangs indvesterring?

Mvh Ove som hellere skifter mobil lidt tier end at bruge 600kr pr år på
plastic film

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5742 (20101229) __________

http://www.eset.com

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 29-12-10 21:28

Efter mange tanker skrev Ove:
> Er det virkeligt rigtigt at jeg er nød til at hoste op med ca 150kr for et
> nyt stykke?

Købte først "Invisible shield" til 198 kr.; pillede det af da én sagde
at følsomheden blev bedre...no way...

Satte så det originale på...hang og blafrede efter kort tid.

Brugte så et stykke af noget film jeg købte til mit kamera i tidernes
morgen; det er stærkt og man får 4 stykker ud af det.

Kan ikke huske hvad jeg gav for det...

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 29-12-10 21:29

Ove forklarede den 29-12-2010:
> Er Ishild eller lign meget bedre end det medfølgende

Jep; men regn med 150-200 kr. + porto afh. af om du osse skal ha
bagsiden med.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-10 22:46

> Jep; men regn med 150-200 kr. + porto afh. af om du osse skal ha bagsiden
> med.

Hej Hans
Det er egentligt også ok med et par 100 hvis det virker og bliver ved med
det.
Min mobil er en brugsgenstand og ikke til pynt, så jeg skal ikke have nogen
bagside, men der går ikke længe ned mit brug før end skærmen er så ridset at
det går ud over brugbarheden. Hvordan resten ser ud bekymre mig ikke det
fjerneste;)
Det der med selv at klippe til, bliver det godt?

Mvh Ove

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 30-12-10 11:11

Ove forklarede:
> [...]
> bagside, men der går ikke længe ned mit brug før end skærmen er så ridset at

Samme hér :)

> Hvordan resten ser ud bekymre mig ikke det
> fjerneste;)
> Det der med selv at klippe til, bliver det godt?

Ja, det blev fint :)

På bagsiden af filmen var streger man kunne klippe efter.

Den reagerer heller ikke anderledes på tryk med "camera-shield" end med
så meget andet :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-11 20:17

> [...]
>
> Hvad gør i?
> Er Ishild eller lign meget bedre end det medfølgende, så det reelt bare er

Har netop købt 4 stykker til dsi for 50kr i gamestop.
Klippede 5mm af i den ene side, den var nem at montere og sider godt.
Holdbarheden vender jeg tilbage med.

Mvh Ove

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5804 (20110120) __________

http://www.eset.com