Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Udskiftelig sensor i spejlløst Nikon kamer~
Fra : Soeren Friberg

Dato : 29-12-10 11:12

Fra : Arne Keller

Dato : 30-12-10 08:18

Det er en af mange i rækken af Nikon patenter.

Visse af dem kan ses her:
http://nikonrumors.com/category/nikon-patents

Det er helt normalt at en udviklings afdeling patenterer alle specifikke
ideer som opstår:
- visse for muligvis selv at anvende dem
- andre for muligvis at sælge brugsretten til konkurenter
- og nogle for at forhindre andre if at producere noget man ønsker at undgå.

Desværre fortæller et patent ingenting om det er noget man kommer til at
se på markedet, så det er for tidligt at glæde sig.

--
Arne Keller
Jeg udtaler mig på Usenet bare om min egen personlige mening.