Køkkenmaskinen Kitchen aid
Fra : John

Dato : 28-12-10 14:52

Hej i Gruppen

Har tænkt på at købe en Kitchen aid køkkenmaskine, men ved søgning på
nettet, koster de fra 2880-4600Kr. ? Når man læser specfikationerne, er de
de samme...Copy and paste:

Motorkraft direkte transmission : 330 Wer : 0.87 Pk
Spænding : 220- 240 V
Hertz : 50-60 Hz
Omdrejningshastighed : 58-220
Mål produkt (cm) : 35.3 x 22.1 x 35.8
Emballage (cm) : 41.9 x 27.9 x 41.4
Nettovægt : 11.3 kg
Bruttovægt : 12.7 kg
Max. dejkapacitet : 1.2 kg fint mel eller 1 kg groft mel

Og det er lige meget om det er den billige eller den dyre?
Er der noget andet man skal kigge efter, for det er da en enorm forskel på
prisen, og det ser ikke ud til at der følger mere med de dyre?

Vh. og god jul
John

Fra : Max

Dato : 28-12-10 15:06

Hej John

> Har tænkt på at købe en Kitchen aid køkkenmaskine, men ved søgning på
> nettet, koster de fra 2880-4600Kr. ? Når man læser specfikationerne,
> er de de samme...Copy and paste:

Det er sikkert også den samme maskine, nemlig en Artisan.

Priserne variere rigtig meget alt afhængig af hvor man køber den og
hvad ekstraudstyr der er med til den. Jeg købte en for mange år siden
og jeg købte den ved en isenkræmmer, der fik jeg 50 % rabat inden
handlen blev afsluttet.

Max

Fra : John

Dato : 29-12-10 11:44

Nemlig, det er en Artisan. Det er da bare utroligt at prisen kan variere så
meget? Men jeg kan så roligt købe den billigste, da de er ens... c",)

John

Hej John

Fra : Max

Dato : 29-12-10 11:59

Hej John

> Nemlig, det er en Artisan. Det er da bare utroligt at prisen kan
> variere så meget? Men jeg kan så roligt købe den billigste, da de er

Der er ikke noget underligt i at prisen variere meget, det gør den
jo på alle varige forbrugsgoder, så man skal se sig for.

Max

Fra : Kim Schulz

Dato : 29-12-10 16:44

On Wed, 29 Dec 2010 11:43:57 +0100
"John" <Grrr@hotmail.com> wrote:

> Nemlig, det er en Artisan. Det er da bare utroligt at prisen kan
> variere så meget? Men jeg kan så roligt købe den billigste, da de er
> ens... c",)
>
> John

Sidst jeg kiggede på kitchen aid røremaskinen var der 2 modeller ude
som er identiske af udseende men med forskellig motor i. Jeg så nemlig
også den store prisforskel i en Inspiration og spurgte om det var fordi
den hvide model (som var den der var billigst) ikke blev solgt.
Ekspedienten svarede at det var fordi der var en anden motor i som ikke
var så kraftig + at der vist var noget med at der var færre
hastighedstrin.

kim