Helbred 28 December 2010!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-12-10 11:22

Afloeb ude i brusekabine tilstoppet,
Noget der er fuldstaendigt umuligt, medmindre
Det gjort med vilje!

Jeg tror jeg til at aflive de ubudne gester hvis jeg loeber
Ind i dem, naar foerst de er saa sindsyge, at de bryder
ind og goer saadan noget, hos en person der er singel!

Saa er de simpelthen for livsfarlige!
Gsm paa mit alarm system er nede!

Og udover alle de ting der stjaalet over aarene,
Og oedelagt!

Og mig der er programmeret "til ikke at forsvare mig"

Min bolig er begyndt at blive lavet til et klassisk
Eksempel paa en sindsyge bolig!

Og politiet faar bare knald i laaget og goer
Brand i Balle saadan de ved de har faaet en
Endefuld, og det svier i Ballen!
Og jeg ogsaa ved det!

Jeg er spaendt paa hvor meget af det der er
Kvante Mekanik, drevet af
"du skal oedelaegge dig selv"
Og
"du skal oedelaegge dig selv paa en maade,
som andre ikke kan opdage"

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-12-10 11:40

On Tue, 28 Dec 2010 10:22:04 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> "du skal oedelaegge dig selv"
> Og
> "du skal oedelaegge dig selv paa en maade,

Jeg er ved at saette lighedstegn mellem
"At jeg skal oedelaegge mig selv" og
at "planeten skal vaere otte-kantet som en terning"

Og "Du skal oedelaegge dig selv paa en maade som ikke
kan opdages af andre" og planeten skal goeres
"otte-kantet paa en maade som ikke kan opdages af andre"

"Du maa kun goere det der er absolut livs noedvendigt
For dig selv"

"Og goer der er bedst for Karsten Bjoernholt"

Burde holde planetens form!

Der er trods alt ikke sluppet biologiske
vaaben loes!

Heller ikke selv om der nu er flere end nogensinde
Der har mulighed og vilje til at udrydde menneskeheden
med dem!

Taet paa 0.1 procent!, den moderne PC og et
modificeret akvarie et mikroskop med en traadloes
eller usb forbindelse og en manipulator plus software
goer det muligt!

Alle Religioese Mirakler er Kvante Mekanik!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-12-10 11:56

On Tue, 28 Dec 2010 10:39:54 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> eller usb forbindelse og en manipulator plus software
> goer det muligt!

> Alle Religioese Mirakler er Kvante Mekanik!

Jeg har haft den holdning i et stykke tid, at det er
Bedst for Karsten Bjoernholt at vaere doed!
Inden han forstaar implikationerne af at kraeve
At "Du(mig der skriver/taster her) skal goere noget for folks
religion"

Fordi han ville have, at folk fik den ide at jeg er en
"Religioes idiot"

Aller religioese mirakler er kvante mekanik!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-12-10 12:21

On Tue, 28 Dec 2010 10:56:05 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Fordi han ville have, at folk fik den ide at jeg er en
> "Religioes idiot"

> Aller religioese mirakler er kvante mekanik!

Det finder han selvfoelgelig ud af alligevel, i det
Kvante Mekaniske Mareridt!

Men det har jeg valgt at se bort fra!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-12-10 12:23

<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Fordi han ville have, at folk fik den ide at jeg er en
> "Religioes idiot"

> Alle religioese mirakler er kvante mekanik!

Rettede lige en programmeret stavefejl!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-12-10 12:30

<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Fordi han ville have, at folk fik den ide at jeg er en
> "Religioes idiot"

> Aller religioese mirakler er kvante mekanik!

Sex lyst sidder mere rigtigt, saa der er ingen fare
for at hele befolkningen lige pludselig bliver perversere!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 28-12-10 12:33

<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Fordi han ville have, at folk fik den ide at jeg er en
> "Religioes idiot"

> Aller religioese mirakler er kvante mekanik!

Er ogsaa stoedt paa noget programmering,
der forsoeger at bilde min underbevidsthed ind
At naar jeg retter lidt, op saa er det Bjoernholt der
goer det!