Tomb raider 4 - hjælp til snyd - virker ik~
Fra : Carsten

Dato : 27-12-10 04:22

Hej gruppe
Et lidt ældre spil Tomb Raider 4 skal nu "køres" igennem.
..
Hjælp til alle våben osv. er:
Stå mod nord - kompasnålen vil være transparent.
Gå ind i items og stil dig på lille medi-pak
hold alle bogstaverne g u n s ned i nogle få sekunder
Herefter skulle den være klaret
..
Men det er den ikke, er der nogle som har haft samme problem.
Jeg er ikke i tvivl om at jeg vender mod nord.
..
Ønsker bare at få gennemført spillet, så det kan sendes videre.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 27-12-10 18:53

On 27-12-2010 12:22, Carsten wrote:
> [...]
> .
> Ønsker bare at få gennemført spillet, så det kan sendes videre.
Men der står også at kompasset skal være transparent? Er det det?

http://www.tombraiderchronicles.com/tr4/cheats.html

Fra : Carsten

Dato : 29-12-10 02:27

On 27 Dec., 18:53, Mikael Schøler <mi...@tdcadsl.dk> wrote:
> On 27-12-2010 12:22, Carsten wrote:> Hej gruppe

> Men der st r ogs at kompasset skal v re transparent? Er det det?

Tak for opmærksomheden.

Ja kompasset er transparent.
Det viser sig, efter at jeg skiftede tastatur virker det.

Jeg bruger min søns PC, han har WoW-tastatur, hvor jeg synes knapperne
ligger underligt på fingrene, så efter jeg skiftede til "normal-
tastatur" så virker snyd.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 29-12-10 22:59

On 29-12-2010 10:26, Carsten wrote:

> [...]
>
> Jeg bruger min søns PC, han har WoW-tastatur, hvor jeg synes knapperne
> ligger underligt på fingrene, så efter jeg skiftede til "normal-
Heheheh sådan kan det jo gå :)

Fra : Laziter

Dato : 30-12-10 01:32

"Carsten" <kompostmail@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Ønsker bare at få gennemført spillet, så det kan sendes videre.

Hvorfor ikke bare sende det videre med det samme?
Du ønsker jo tydeligt vis ikke at spille spillet, du vil bare se lækre Lara
Croft i alle scenerne
(joker bare, håber du kan tage det hehe)
Glæder mig du fandt ud af det

Mvh
Benjamin

Fra : Carsten

Dato : 31-12-10 04:05

On 30 Dec., 01:31, "Laziter" <lazi...@gmail.com> wrote:

> Hvorfor ikke bare sende det videre med det samme?
> Du nsker jo tydeligt vis ikke at spille spillet, du vil bare se l kre Lara
> Croft i alle scenerne
> (joker bare, h ber du kan tage det hehe)
> Gl der mig du fandt ud af det
>
> Mvh
> Benjamin

Ja hun er lækker
For mig i den virkelige verden er Angelina Jolie den rigtige Lara
Croft, ikke den nye.

Men for at være seriøs:
Jeg spiller faktiske spillene til ende.
Jeg vil bare gerne have uanede health og våben.
Når jeg så sidder fast i et level så kigger jeg lidt i en walkthrough..
Men jeg er stædig, og prøver længe inden jeg giver op op og kigger
list i facitlisten.