Helbred 27 December 2010!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-12-10 09:18

Er vaagnet lidt mere op!

Det er isaer:

"Du maa aldrig goere noeget du har lyst til"
&
"Det du har lyst til, maa du ikke have lyst til"

Det har hjulpet at faa vaek!

Jeg har faaet lyst til at laese lidt igen!

Jeg tror faktisk de sidste boeger jeg laeste og
Saadan virkelig havde nydelse ud af at laese
Var Peter F. Hamiltons - Nights Dawn serie!

Som jeg laeste paa en uges tid, efter
Det gik det stille og roligt ned af bakke, nu
Har jeg haft Iain Banks nyeste bog i Culture
Serien liggende i et par aar og er stadig vaek
ikke kommet mere end en fjerdeldel igennem den!

Og jaa det er jo saa aabenbart indenrigspolitik i DF
Danmark

Kryds: dk.politik,dk.helbred

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-12-10 14:38

On Mon, 27 Dec 2010 08:17:40 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> ikke kommet mere end en fjerdeldel igennem den!

> Og jaa det er jo saa aabenbart indenrigspolitik i DF

Har det vasentligt bedre idag!
Der er stadigvaek noget kunstig fysisk foelesans,
Placeret mellem hoejre side af bihulen og hoejre
oere, jeg mener det er den fysiske foelelse fra et
ribben, der er blevet placeret der, det var DJ Aevl
Der lavede det, der var ogsaa noget med et led
i ryggen!

(det var hele den del de stod og aftalte
At give paracetamol skylden for, Bjoernholt og DJ Aevl)

Der blev gjort en del ud af at jeg skulle give Dj Aevlskylden istedet
for Bjoernholt for resten ogsaa!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-12-10 17:38

<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> ikke kommet mere end en fjerdeldel igennem den!

> Og jaa det er jo saa aabenbart indenrigspolitik i DF

GSM paa mit alarm system er nede, saa jeg skal have
snakket med mit tele-firmaet en af dagene!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-12-10 21:45

<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> ikke kommet mere end en fjerdeldel igennem den!

> Og jaa det er jo saa aabenbart indenrigspolitik i DF

Er begyndt at koebe C-Vitaminerr fra EFI, de er i folie
Indpakning 300mg depot form og c-vitaminet bliver
frigivet hen over dagen/natten alt efter hvornaar
man indtaer dem!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-12-10 21:47