Jim Carrey
Fra : Mr. D

Dato : 26-12-10 18:47

Måske lidt OT, men hvad er det, Carrey hvisker sidst i denne sang, og hvad
betyder det?
Hvorfor får han den enorme reaktion på et ord?
Simon

http://www.youtube.com/watch?v=OvF233fW4cI

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 26-12-10 19:40

Mr. D skrev:

> Måske lidt OT, men hvad er det, Carrey hvisker sidst i denne
> sang, og hvad betyder det?
> Hvorfor får han den enorme reaktion på et ord?
> [...]

Jeg forstår ikke vitsen, men det skulle være
"cinnamon" = kanel.

--
Herluf :·)

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 29-12-10 23:19

Den 26-12-2010 19:40, Herluf Holdt, 3140 skrev:
> Jeg forstår ikke vitsen
jeg forstår slet ikke ham der er noget letter hysterisk over ham som jeg
har svært ved at fordøje

Fra : Hauge

Dato : 30-12-10 16:15

Den 29-12-2010 23:18, Bo M. Mogensen skrev:
> jeg forstår slet ikke ham der er noget letter hysterisk over ham som jeg
> har svært ved at fordøje

Prøv med Paraghurt.

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-12-10 16:43

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Prøv med Paraghurt.
>
> Mvh Hauge

Hvad er det egentlig for noget du er begyndt at drikke?

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 30-12-10 17:21

Den 30-12-2010 16:42, Åge Halldorsson skrev:
> Hvad er det egentlig for noget du er begyndt at drikke?

Morgenurin, også kaldet gin og tonic ;)

Mvh Hauge

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 01-01-11 02:30

Den 30-12-2010 16:14, Hauge skrev:

> Prøv med Paraghurt.

ja ja

nej jeg synes han er dårlig elendigt skuespil nærmest manisk

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 27-12-10 01:31

On Sun, 26 Dec 2010 19:40:14 +0100, Herluf Holdt, 3140 wrote:

> Jeg forstår ikke vitsen, men det skulle være "cinnamon" = kanel.

Så vidt jeg kan forstå på kommentarene længere ned, så har han tidligere i
interwievet påstået at folk griner lige meget hvad han siger og bevist det
ved at sige "cinnamon". Det ord har han så vist gentaget flere gange under
interwievet og det er så sjovt her (for publikum i hvertfald) fordi det er
uventet.

--
sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Michael 'silver'

Dato : 04-01-11 20:14

Hehehe.

Min favorit sang af ham er nu denne her :D

http://www.youtube.com/watch?v=1BTJ_n9Oqs0

Mvh
Silver.