Helbred 25 December 2010
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-12-10 09:07

Var lige nede i kiosken og koebe nogle cigaretter,
Efter en modbydelig nat!

Den unge kvinde dernede mindede mig lidt
Om min kusine Pia da hun var i den alder,
hun er ellers ikke min type
(hverken min kusine eller hende i kiosken)

Men min brainstem syntes jeg skal fantasere
om hendes bryster!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-12-10 10:09

On Sat, 25 Dec 2010 08:06:57 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> hun er ellers ikke min type
> (hverken min kusine eller hende i kiosken)

> Men min brainstem syntes jeg skal fantasere

Sjovt nok havde jeg nogle fantasier om hendes
Mor(min kusines) min morbrors kone, hvilket
egentlig er naturligt nok for en teenage knaegt!

Jeg volsede op der, begyndte paa Birket skole
(landsby skole) i 5.klasse(til fastelavn)
Og boede der ind til jeg var 19-20 aar gammel,
hos min morbror og hans kone!

Foer det, i tidsrummet mellem 2-4 klasse,
var der en del rod og flytten rundt!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-12-10 10:44

On Sat, 25 Dec 2010 09:09:28 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Og boede der ind til jeg var 19-20 aar gammel,
> hos min morbror og hans kone!

> Foer det, i tidsrummet mellem 2-4 klasse,

Naa, ja ifoelge Bjoernholts programmering var
det meningen at jeg skule oedelaegge mig selv,
ved skrive sadanne ting, saaledes at naar jeg vaagner
Op er jeg fuldstaendigt oedelagt socialt,
Hjernen oedelagt(Fysisk/Biologisk)
og oekonomisk oedelagt!
(altsammen gjort paa en maade som skulle vaere
umuligt for mig selv eller andre at bevise at
Bjoernholt er skyldig)

Egentlig er mine skriverier i de foregaaende 2aar
maa de vel vaere, bare et bevis paa hvor torteret
et menneske kan vaere! Og hvad den menneskelige
hjerne er istand til!

Og det kvante mekaniske er vitterlig aegte!
Og altid er vitterlig lang tid!

Kryds: helbred og politik

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-12-10 10:56

On Sat, 25 Dec 2010 09:43:37 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> et menneske kan vaere! Og hvad den menneskelige
> hjerne er istand til!

> Og det kvante mekaniske er vitterlig aegte!

Og jo, jeg har faktisk holdt jer i live i 12aar!
Der har aldrig foer i menneskehedens historie
vaeret saa mange mennesker som er
istand til at udrydde hele menneskeheden!

Den moderne pc/software og et simpelt mikroskop
tilsluttet via usb og en manipulator plus et akvarie!
Og det er saadan ca. det der skal til!
Udover et almindeligt forkoelelses virus!

Men saa er der lige min brainstem, som syntes
den ikke gider blive myrdet!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 25-12-10 13:33

<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> et menneske kan vaere! Og hvad den menneskelige
> hjerne er istand til!

> Og det kvante mekaniske er vitterlig aegte!

Der var den!

Det "kvante mekaniske er vitterlig aegte"
Den rettede version:
"det kvannte mekaniske mareridt er vitterlig aegte"

"der skal altid vaere mindst en fejl"

Det er lidt det samme som hvis min hjerne blev bildt
ind at planeten jorden er firkantet!
Og der ikke er nogen fusions process i den naermeste
Stjerne Solen!

Hvis at det lykkedes nogen at bilde den ind
"at at der altid skal vaere mindst en fejl"

Jeg tror ikke
Menneskeheden har raad til det!

Saa den maa jeg jo erstatte med:
Der maa ikke vaere nogen fejl, derfor skal der fejlsikres
Mod Murphys lov!(alt hvad der kan gaa galt, vil gaa galt)