Helbred 24 December 2010!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-12-10 20:07

Hopper paa nettet, laver en konto pa
Bnet bruger min mail adresse pnic@email.dk
modtager email med link til at aktivere
Bnet konto, mail flaaet ud af mit mail program
Og slettet men moidtager mail fra blizzard support
Hvor de paa en sikkert hoeflig maade, forklarer
Et eller andet jeg spurgte dem om i en mail!
Inden jeg begyndte at bruge easyteather til
at forbinde til internettet!

Naa, men under alle omstaendigheder anser de
Nu min mail adresse pnic@email.dk for at vaere
uaegte!

Paavirkning kvante mekanik!

Programmering

"Goer det der er bedst for Bjoernholt"

"Og du maa kun goer det der er abbsolut livsnoedvendigt
For dig selv"

"du skal goer ting paa en made som er grim for dig selv"

"Og du skal vaere maksimalt irriteret og chikaneret
hele tiden"

Hvilket betyder koert paa graensen til selvmord konstant
i 12aar!

Med maksimal chikane og irritation som kan lade sig
goere, uden at jeg afliver mig selv!

Det er nu 8aar siden jeg passerede det punkt hvor
De mest sejlivede af andre mennesker ville have
aflivet sig selv!

Saa det er bare med at holde mig i live!*

Det er sket det teknologi i de sidste 12aar
at aldrig nogensinde foer har saa mange mennesker
Vaeret istand til at myrde menneskeheden!

Det er biologiske vaaben, der er problemet!
9-11 angrebet har gjort det lidt bedre med teknologi
og overvaagning, men de er stadigvaek laes paa!

Isaer i staerten hvor det var tydeligt at USA havde valgt
En farvet praesident var det farligt!

Det er den moderne PC og mikroprskoper tilsluttet via
USB og det almindelig forkoelelses virus! Plus et akvarie

Der har vaeret grimt!

Jeg gjorde nogle skeloejede paa tv kanalen tv2news
For at folk mere muslim venlige i kan se dato og tidspunkt
beskrevet i dk.politik og har gjort en del andre ting!

Hvis i kan holde til at laese en torteret hjernes
skriblerier!!!!!

Det er ren kvante mekanik/Quantum Entangelment!
Ligesomm jordskaelvet paa Haiti!
Maniplation af individuelle atomer!

Naa, jeg mangler bare at faa resten
Af programmeringen vaek!

Og saa skal det nok komme til at lykkes!
At proeve noget positivt paa personligt plan/niveau!

Det bliver nok noget med et harem og nogle millioner
Paa min konto i overskud!

--
Sane
Peter