Ønske om en glædelig jul til alle sejlerne
Fra : HEME

Dato : 24-12-10 23:55

I ønskes alle en glædelig jul, et godt nytår og forhåbentlig en god
sejlersæson.

mvh
HEME

Fra : Cupido

Dato : 26-12-10 11:40

Ogå glædelig jul og godt Nytår
Håber frosten slutter tidlig.

Fra : Trine Søe

Dato : 27-12-10 04:34

Glædelig jul - selvom den godt nok er slut.

Nu ser vi frem mod nytåret, og kommer tættere på den nye sejlsæson.
Glæder mig allerede til at skulle igang med forårsklargøring i marts.

Trine Søe
http://www.sejlnet.dk