Glædelig Jul
Fra : Søren

Dato : 25-12-10 14:14

Glædelig Jul og ønsket om julefred og julehygge med Jeres heste til alle på
listen.
Jeg ved I er der selvom I ikke skriver så ofte; Ole, Liz, Christian, Jon
m.fl.

Her er 30 cm sne, perfekt til en god galop, og fantastisk smukt i skoven.

Julehilsen fra Meimli, Lillemand og Søren.

Fra : Ole Braad-Sørensen

Dato : 26-12-10 10:32

Juhuuuu! Endelig liv i gruppen!

Søren <sorennielsen66@_FJERN_DETTE_hotmail.com> wrote:

>Glædelig Jul og ønsket om julefred og julehygge med Jeres heste til alle på
>listen.

I lige måde hos jer!

>Her er 30 cm sne, perfekt til en god galop, og fantastisk smukt i skoven.

Her er meterhøje driver som jeg bruger megen tid på at skubbe rundt med
traktoren. Lillejuleaften tilbragt i traktoren med at køre op og ned af gader og
stier. Fuldstændigt som det meste af December. Ikke megen tid til galopper her.

Til gengæld er der fuld ridehus tre dage om ugen. Mandag er der trængsel næsten
som radiobilerne i Tivoli. Små piger og drenge i alderen 9 til 64 år dyrker
"rådden ridning" så det er en lyst. Alle glæder sig trods alt til vi kan slippe
hestene løs ude i Trundholm Mose igen. Der er det godt nok lidt sjovere at dyrke
vor lidt specielle ridestil.

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.foldrenser.dk

Fra : Liz

Dato : 04-01-11 20:24

Og godt heste nytår til alle - bedre sent end aldrig

Nu med over 72 timer uden en frossen vandhane ude i stalden Bare det
fortsætter......!

Nytårs hilsener fra Liz, 4 arabere og en bette icey i opstaldning.

Fra : Søren N

Dato : 11-01-11 19:44

"Liz" <lizbsnabela@email.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> fortsætter......!
>
> Nytårs hilsener fra Liz, 4 arabere og en bette icey i opstaldning.

Må vi ikke se nogle billeder af dine dejlige arabere?

Evt. et link.

Fra : Ole Braad-Sørensen

Dato : 12-01-11 07:44

Søren N <sorennielsen66@_FJERN_DETTE_hotmail.com> wrote:

>Må vi ikke se nogle billeder af dine dejlige arabere?

Det ku jeg os godt li a se. Og gerne nogle priser (Skør med arabere)

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.foldrenser.dk

Fra : Liz

Dato : 15-01-11 19:08

Ole og Søren - jeg findes på Facebook så forsøg lige med denne link:

http://www.facebook.com/album.php?aid=29128&id=717162862

Ellers må vi jo blive venner Ingen priser lige nu Ole.

Hilsner Liz

Fra : Ole Braad-Sørensen

Dato : 15-01-11 22:21

"Liz" <lizbsnabela@email.dk> wrote:

>Ellers må vi jo blive venner Ingen priser lige nu Ole.

Anmodning sendt. Flot album. Bare en skam det med priserne

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.soholm.com
(Danmarks kedeligste hjemmeside)

Fra : Søren N

Dato : 16-01-11 12:24

> Ole og Søren - jeg findes på Facebook så forsøg lige med denne link:
>
> http://www.facebook.com/album.php?aid=29128&id=717162862
>
> Ellers må vi jo blive venner Ingen priser lige nu Ole.
>
> Hilsner Liz

Fantastisk flot!!

Har også sendt venneanmodning.

-Søren