hvordan reder jeg outlock express ?
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 24-12-10 00:30

jeg har lige måtte lave en system gendannelse som bonus blev oe genskabt
den udmærker sig b.la ved at nyhedes grupper ligger sig automatisk
hvorfor jeg gerne vil beholde den men der er en opdatering til ie jeg
mener det er 8 der æder den - nogen bud ?

Mv.
BMM

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-12-10 00:53

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen
> nogen bud ?

Ja - spørg i gruppevn vedr. Outlook Express:

News:dk.edb.internet.software.mail+news.internet-express

IE er ikke en browser, så det er ikke så relevant i browser-gruppen.

Jan

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 24-12-10 03:34

Jan Vestergaard sendte dette med sin computer:
> IE er ikke en browser, så det er ikke så relevant i browser-gruppen.

Hvad er IE så ??

http://kortlink.dk/8hn7

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Lars

Dato : 24-12-10 04:44

On Fri, 24 Dec 2010 00:52:48 +0100, "Jan Vestergaard"
<jan@jve.invalid> wrote:

>IE er ikke en browser, så det er ikke så relevant i browser-gruppen.

Javel ja

--
Lars

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 25-12-10 01:18

Den 24-12-2010 00:52, Jan Vestergaard skrev:

> Ja - spørg i gruppevn vedr. Outlook Express:
>
> News:dk.edb.internet.software.mail+news.internet-express
>
> IE er ikke en browser, så det er ikke så relevant i browser-gruppen.
>
> Jan

det er jeg godt klar over men nogen gang følges tingene ad og i dette
tilfælled der æder en browser opgradering
mail news klienten hvad helst skal undgås ..

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 25-12-10 11:33

Følgende er skrevet af Bo M. Mogensen:

> det er jeg godt klar over

Måske du skulle få nogen til at hjælpe dig

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 25-12-10 22:17

Den 25-12-2010 11:32, Brian Vestergaard skrev:
> Følgende er skrevet af Bo M. Mogensen:

> Måske du skulle få nogen til at hjælpe dig

det er jo derfor jeg spørger :)

Fra : Lars E. P.

Dato : 24-12-10 12:20

Fri, 24 Dec 2010 00:29:46 +0100, skrev "Bo M. Mogensen"
<usnet1@gmail.com> :

> [...]
>hvorfor jeg gerne vil beholde den men der er en opdatering til ie jeg
>mener det er 8 der æder den - nogen bud ?

En opgradering til Internet Explorer 8 påvirker ikke Outlook Express.

Hilsen Lars

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 25-12-10 01:17

Den 24-12-2010 12:19, Lars E. P. skrev:
> Fri, 24 Dec 2010 00:29:46 +0100, skrev "Bo M. Mogensen"
> <usnet1@gmail.com> :

> En opgradering til Internet Explorer 8 påvirker ikke Outlook Express.
>

> Hilsen Lars

der er EN opgradering der æder den ...

Fra : erling

Dato : 25-12-10 11:57

Bo M. Mogensen har bragt dette til os:

> der er EN opgradering der æder den ...

Outlook Express findes desværre ikke som et selvstændigt program til
download, idet Outlook Express er en del af Internet Explorer og derfor
installeres sammen med denne. Outlook Express er ligeledes indeholdt i
Windows opdateringen Service Pack 1.
At tilføje, fjerne, geninstallere Outlook Express kan således godt være
lidt af en drilagtig sag, men her er en række link med anvisninger på
hvordan du kan gøre dette:

Microsoft anvisning: Sådan geninstalleres eller repareres Internet
Explorer og Outlook Express i Windows XP [MICROSOFT]
Internet Explorer 6 Service Pack 1: [SERVICE PACK 1]
Sådan repareres Internet Explorer i Windows XP: [WINTIP.DK]
Linkene findes her:
http://www.fnsupport.dk/art-oe.php
mvh
erling

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 25-12-10 22:20

Den 25-12-2010 11:57, erling skrev:
> [...]
> Internet Explorer 6 Service Pack 1: [SERVICE PACK 1]
> Sådan repareres Internet Explorer i Windows XP: [WINTIP.DK]

perfekt der var den ...ikke mindst til en mand som min far (det grå
guld) der har brugt den "altid" og han er ikke go til at lære noget nyt ...

Mv.
BMM