Helbred 22 December 2010!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-12-10 16:41

Laa og sov paa min sofa, og fik en fornemmelse
Fysisk foelelse af en Stoeddaemper/Hoppebold
Som man legede med da man var barn!

Den kunstige fysiske foelse var placeret
Et sted mellem hoejre side af min bihule
og hoejre oere!

Jeg vaagnede ved lyden af en helikopter
loed som en tung en!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-12-10 17:50

On Wed, 22 Dec 2010 15:40:33 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]
> Som man legede med da man var barn!

> Den kunstige fysiske foelse var placeret
> Et sted mellem hoejre side af min bihule

Nu lyder jeg som en der laeser Horoskoper
i familiejournalen(er det bedst for Bjoernholt?)

Jeg har faaet udslaet paa mine haender
(Bjoerneklo)

Der var engang en der sagde til mig:

Ja det er dig der er av!
(Eftersom jeg var programmeret til at tro jeg var skyld
i alting, saa virkede det fornuftigt nok for min brainstem
Og min underbevidsthed)

Som syntes jeg var far til av!

Der skulle altid vaere en fejl, saa

FarAo(alfader, far til alting, Alfa og Omega!
Den stoerste tyr i universte!

Far Ao den eneste aegte Farao, bare se hvad der
Skete med Egypten da de misbrugte mit navn!

Et a med en ring!

Far til Odin og Jupiter fordi forraedderne ville oedelaegge
Min hukommelse, som de stod og talte om!

En ring paa hjernen, en ring paa hjoernen,
Kvante mekanisk af tortur, den eneste aegte
Hjoernering! Enhjoerringen som er GUD!
Den stoerste tyr i universet med asine horn
(frontal lobes snurret nrundt om sig selv)
2504 Tyrens stjernetegn

Det eneste som kan myrde livets trae er
Hjoerneringens horn!

Malekevejen set fra siden, tyngdekraft tegnet
Ind, massiv singularitet i centrum, detn sorte hul
Som hele galaxen drejer rundt om, som vand rundt
Om et afloeb!!!

Stammen, tyngdekrafts-broenden, alle stjernene
Deres eget tyngdekrafts felt, ogsaa tegnet ind!!
Alle sammen boejet ind mod stammen i centrum!

Ygdrasil, livets trae!!!

Og naa ja, Odin og Jupiter, ring din du Peter!
Den eneste Sane Peter, alle de andre er bindegale!
Naar de toer bruge mit navn, isaer efter det med Egypten

En fuldstaendig Satan der smider folk i det
Kvante Mekaniske Mareridt

Naaa ja!

Alle mine andre Nics

Alle Peters Nicknames/ Pnic
Sat sammmen til et for at undgaa forvirring!

Alle Alfa males med Horn sat sammen til en!
(der har altid kun vaeret en mig)

ALLAH

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-12-10 17:59

On Wed, 22 Dec 2010 16:49:43 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Alle Peters Nicknames/ Pnic
> Sat sammmen til et for at undgaa forvirring!

> Alle Alfa males med Horn sat sammen til en!

Ja det universelt eftersoegte hjoerne,
Et hjoerne i en ring! Ogn det er ikke en bokse ring!

Det er kvante mekanik!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-12-10 18:02

Fnis

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-12-10 10:06

On Wed, 22 Dec 2010 17:02:21 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

Min Brainstem har selvfolgelig gjort det forventede,
Og styret et laes kvinder ud til Bjoernholt(emdr forbundet)

Og folk ligesom ham!

Og er ved at blive lemlaestet i hjernen!
(dem der er paene nok til at faa penge for, solgt!
Og resten faar besked paa:

"Bare selv find paa en god grund til at have lyst til at
arbejde i et bordel og goer det"

"bare selv find god grund til at du godt kan li det"

Og selvfoelgelig

"Bare selv find paa en god grund til at stemme paa et Dansk
folkeparti"

Og saa faar de en brochure i haanden om at hjaelp
Dem finde deres nieche i livet!

Naa det er paa at flytte ud af landet, naar der de grimme kvinder
tilbage, det er trods alt tolv aar!

Og jeg har vaeret coelibat siden jeg var 19aar gammel
(jeg er 37 idag!)

Udover at jeg voldtaget under torur/programmeringen
(jeg bruger det udtryk med god grund) af to maend og
tre kvinder!

Dert kan vaere jeg flytter til Norge eller Rusland
Maaske England!

Nu havr jeg efterhanden er fri for programmeringen der
skulle hjaelpe det politiske parti DF(resterne af ASA)
Goere Danmark Grimt!

Nu maa vi see!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-12-10 11:47

On Thu, 23 Dec 2010 09:06:25 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Maaske England!
> Nu er jeg efterhanden er fri for programmeringen der
> skulle hjaelpe det politiske parti DF(resterne af ASA)

Og det der med ikke at maatte forfoelge de paedofile,
Og vaere bange for dem som DJ Aevl lavede!

Det ikke mere end en halv million paa verdensplan
Igennem de sidste 12aar, 2-4 aarige der er styret ud til paedofile af
min brainstem!

Det er saadan det er, Hjertet skal slaa, vejret skal traekkes,
Og der skal ikke vaere saar paa haenderne fra
Bjoerneklo eller klorin paa mirt vasketoej!!

Og der skal heller ikke vaere smerte signaler fra
programmering/emdr sendt ind til min brainstem!

Det er saadan det er tik tak tiden gaar
Og 2+2 er 4!

Kvante mekanik betyder automatisk at den mmest logiske
Forklaring er usand!

Alle religioese mirakler er kvante mekanik!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-12-10 11:57

Naa ja, rettet lidt!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-12-10 11:58

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-12-10 12:14

On Thu, 23 Dec 2010 10:58:16 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> --
> Sane
> Peter
> Nordea Reg:9266 Kontonummer:8967125572

Og naa ja, ikke at forglemme dem der rodbehandlet i hjerne
Af Bjoernholt og som jeg sat til at overvaage
(alle deres tanker) og saa goere det de vil have for at
At undgaa de kunstige smerte signaler!!!!!

Jeg mener halvdelen af de vanvittige hekse
(Bjoernholts programmerede ting)

Sidder stadigvaek og undre sig over hvordan
Jeg kan vaere saa staerk at jeg kan overleve
Eller standse deres exceptionelle tankekrafter!

Det er kvante mekanik idioter!

I faar sku ikke min brainstem til at myrde sig selv!

I kan muligvis faa den til at laegge ting ind
I min krop der foerst goer skade senere!

Feks. grimme dampe og lort!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-12-10 12:32

<sanepeter@gmail.com> wrote:

> --
> Sane
> Peter
> Nordea Reg:9266 Kontonummer:8967125572

Eller tekno heksene, der heller vil trykke paa en
Knap og saa virker det, istedet for et ord "alkazam"

Eller noget!

Grunden til jeres dims med passiv indmad ikke smider
Mig ud af virkligheden!!!

Det Peter drevet dumme gaas!
MIN brainstem naegyter at slaa sig selv ihjel!!!!

Men vil gerne goere noget, som feks: smide nogen ud
af virkligheden hvis nogen peger paa dem, med dims der
Ser saadan ud og har det staaende paa indersinden!!

Men ikke sig selv!!!

Og nej grunden til at dimesen ikke virker,
Er ikke fordi jeg har oedelagt den!!!!

Det er for den kun virkede menas jeg var uvaagen
og torteret til at faa den til at virke (til at begynde med!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-12-10 12:05

<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Kvante mekanik betyder IKKE automatisk at den mest logiske
> Forklaring er usand!

> Alle religioese mirakler er kvante mekanik!

Ja, saa burde den vaere der!