Vinterbilleder
Fra : Pwh

Dato : 22-12-10 12:05

Fra : jopa

Dato : 22-12-10 12:50

Pwh har bragt dette til os:
> Friske fra fad
>
> http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=58878

Fine snebilleder. Ja nu ligner han en rotte, bare
ærgeligt med den hale :-@

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 22-12-10 16:58

jopa, skrev:
> Pwh har bragt dette til os:

> Fine snebilleder. Ja nu ligner han en rotte, bare
> ærgeligt med den hale :-@

Bare rolig, den skal nok blive længere

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 22-12-10 13:08

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen
> Friske fra fad
>
> http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=58878
>
> /Jens

Hvor er de dejlige. Nu er de jo også næsten lige store.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Pwh

Dato : 22-12-10 17:06

Tove Krieger, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i meddelelsen

> Hvor er de dejlige. Nu er de jo også næsten lige store.

Balder er den største nu, ca 3 kg tungere og 2 cm højere end Angel.
Men hun er stadig den skrappeste

Det har vist sig at værer en god beslutning at få Balder så hurtigt efter Tyson.
Angel er blevet meget glad for ham og jeg kom mig over savnet af Tyson meget hurtigere.
Balder er en helt anden type hund en Tyson var, så jeg forfalder heller ikke til at gå og drage
paraleller, det gør jeg mere mellem ham og Angel, de to ligner af sind meget hinanden,
uden tvivl derfor de trives så godt sammen.
Selv min bøvede kat kan lide ham, selv om han driller den mere end sundt er,
den har dog endnu ikke sat ham rigtigt på plads, den er blevet blid på sine gamle dage

/Jens