Dansk tv-serie med Hansi Hinterseer
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-12-10 12:57

Tomas Villum Jensen vil lave dansk tv-serie hvor Hansi Hinterseer medvirker.

Hansi er jo ikke bare en af Europas populæreste sangere. Han er også
skuespiller og har medbvirket i adskillige Østrigske film.

Som Tomas Villum Jensen siger: "Hansi hinterseer" er større en Robbie
Villiams.

Det bliver spændende hvad det bliver for en film.

Men under alle omstændigheder kan man jo høre ham synge. Han er jo
efterhånden en af Danmarks populæreste sangere. Og det ikke uden grund.
Han synger jo fantastisk godt.

Læs om tv-serie-planerne her:
http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Kendte%20DK/web%20tv%20thomas%20villum%20droemmer%20om%20hansi.aspx

Hilen Åge

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 21-12-10 13:03

Åge Halldorsson skrev blandt andet:

> Som Tomas Villum Jensen siger: "Hansi hinterseer" er større en Robbie
> Villiams.

Ja, er de ikke begge på niveau med Holger Fællessanger?

--
Jørgen Grandt

Fra : Steen

Dato : 22-12-10 11:12

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> wrote:
> [...]
>
> Men under alle omstændigheder kan man jo høre ham synge. Han er jo
> efterhånden en af Danmarks populæreste sangere. Og det ikke uden grund.

Er det ikke ret sigende, at du får dit live fra Se & Hør?

Fra : Jesper

Dato : 22-12-10 14:33

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> Tomas Villum Jensen vil lave dansk tv-serie hvor Hansi Hinterseer medvirker.

Gud bedre det!
--
Jesper
Chuck Norris doesn't wear a watch.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-12-10 15:21

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i meddelelsen

> Gud bedre det!
> --
> Jesper

Men rolig nu. Tomas Villum

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-12-10 15:24

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i meddelelsen

> Gud bedre det!
> --
> Jesper

Men rolig nu. Han er meget kendt for at lave film for den almindlige
befolkning. han har lavet MIN SØSTERS BØRN filmene og film med hende der
Sofie Klasken Laske, eller Lassen Kaske eller hvad det nu er hun hedder.
Hende der er så kendt for at ekspedere i "Svendsens kaffebar" i Brødrene
Morsensens Jul

Hilsen Åge

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 22-12-10 15:31

Åge Halldorsson skrev bl.a.:

> han har lavet MIN SØSTERS BØRN filmene

Ligefrem /filmene/ - så må han da være en ældre herre.

--
Jørgen Grandt

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-12-10 15:50

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i meddelelsen

> så må han da være en ældre herre.

Ja, han er 5 år ældre siden den sidste MIN SØSTERS BØRN-film han havde med
at gøre.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-12-10 15:50

meddelelsen news:4d12100a$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Ja, han er 5 år ældre siden den sidste MIN SØSTERS BØRN-film han havde med
> at gøre.

............og man kan læse om her:
http://www.dfi.dk/faktaomfilm/nationalfilmografien/nffilm.aspx?id=35089

Hilsen Åge

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 22-12-10 16:09

Åge Halldorsson skrev:

> Ja, han er 5 år ældre siden den sidste MIN SØSTERS BØRN-film han
> havde med at gøre.

Og altså minus 5 år, da den første af slagsen blev lavet:
http://www.imdb.com/title/tt0060698/

--
Jørgen Grandt

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-12-10 17:31

> Og altså minus 5 år, da den første af slagsen blev lavet:
> http://www.imdb.com/title/tt0060698/

Ja, han var nok minus 5 år gammel, da den første MIN SØSTES BØRN-film blev
lavet i 1966.

Hilsen Åge

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 23-12-10 10:42

Den 21/12/10 12.56, Åge Halldorsson skrev:
> [...]
>
> Men under alle omstændigheder kan man jo høre ham synge. Han er jo
> efterhånden en af Danmarks populæreste sangere. Og det ikke uden grund.

Det må være til 3+. Den ser jeg heldigvis ikke.

/Lars