Helbred 21 December 2010!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-12-10 08:40

Min koglekirtel har produceret Melatonin
i nat!

Jeg tror det er min privat oekonomi der har faaet
noget af Bjoernholts EMDR programmering til
at give slip!

Saa det skal jeg lige have kigget paa, det er lidt svinet
At landsforraedderne mener at jeg enten skal
vaere oekonomisk paa roeven eller hjernen oedelagt
af frie radikaler og gaa vaere uvaagen
(fordi hjernens panser fra naturens side, der beskytter
mod giftstoffer og de frie radikaler udsender er blevet
slaaet fra!)

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-12-10 08:50

On Tue, 21 Dec 2010 07:39:54 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> (fordi hjernens panser fra naturens side, der beskytter
> mod giftstoffer og de frie radikaler udsender er blevet

Jeg tror faktisk at jeg virkelig melder mig ud af folkekirken!
Jeg kunne have svoret paa at jeg ringede derind en gang!

Hele konceptet med Kristendommen, er ligesom blevet
perverteret saa meget som det overhovedet kan blive!

Og jeg har sagt det hele tiden jeg naegter at blive
perverteret!

Der var et forsoeg paa at fremstille mig som en perverser
I mine egne tanker igaar
(det er resterne at "goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt")

Saa jeg var ved at lave den om til goer det der er
bedst for Allah/Peter Nicolaysen tror egentlig
baere det bliver til Pnic Allah!