Plantronic Voyager Pro og svarer ikke tlf.
Fra : Dan Andersen

Dato : 20-12-10 09:19

Både på men "gamle" Nokia 6220 Classic og på min nye Nokia N8 kan jeg få
headsettet til at svare automatisk andet end i profilen normal.
Hvis jeg laver en selvstændig profil eller bare bruger en af de andre
eksisterende profiler - ngter den at svare aut.
Jo - jeg har sat headsettet til i opsætningen på telefonen til at svare
Er der nogen der kender til detsamme og har en løsning.
Min 6220C fik jeg opdateret til sidste nye software - uden det hjalp..

En rigtig god jul ønskes til jer alle

mvh. Dan Andersen