Sansenydelse i hare krishna
Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 20-12-10 12:13

I Krishnas bevægelse er de meget ophidset over at folk i vesten dyrker sex
(det er nemlig kun Krishna der må det, iflg Hare krishna) Selv om jeg da får
lidt lidt sex af min kvinde engang i mellem, så er det langt fra at være den
rene hedionisme og her er det så jeg vil spørge gruppens medlemmer lever du
i sodoma og gomorra og i såfald hvor bor du henne i landet. Og vigtigst hvad
mener du om Hare Krishnas påstand.

Fra : jahnu

Dato : 20-12-10 15:32

On Mon, 20 Dec 2010 12:13:19 +0100, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
<la@hotmail.com> wrote:

> [...]
>i sodoma og gomorra og i såfald hvor bor du henne i landet. Og vigtigst hvad

Du er helt desperat efter opmærksomhed, hva? Er du stadig ikke kommet
dig over, at du var for kikset til at score som ung? Hvorfor spørger
du ikke Baba-mandslingen om, hvad han synes om sex med unge drenge?
hahaha :)

Krishna siger:

Jeg er styrken hos den stærke, der er fri for lidenskab og begær, og
Jeg er sexliv, der ikke strider mod religiøse principper, O
Bharata'ernes herre. (Bg. 7.11)

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 20-12-10 16:37

"jahnu" <jahnudvip@gmail.com> skrev i en meddelelse
> On Mon, 20 Dec 2010 12:13:19 +0100, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
> <la@hotmail.com> wrote:

> Du er helt desperat efter opmærksomhed, hva? Er du stadig ikke kommet
> dig over, at du var for kikset til at score som ung?

Mit store problem var faktisk ikke det at jeg ikke kunne score, men at jeg
var alt for genert når chancen endelig bød sig. Hvilket i høj grad skyldes
at jeg omgikkes nogle meget dominerende og brutale typer som foreks Jahnu
aka Jesper Werneburg.

Hvorfor spørger
> du ikke Baba-mandslingen om, hvad han synes om sex med unge drenge?
> hahaha :)

http://debat.ateist.net/showthread.php?t=783

At du så endte som supporter hos Hare Krishna gir mening, jeg læser i
ovenstående at din Guru Phrapupada lavede en unge på en pige der under den
seksuelle lavalder. Er det ikke pædofili eller hva`?.

Fra : jahnu

Dato : 20-12-10 22:54

On Mon, 20 Dec 2010 16:37:08 +0100, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
<la@hotmail.com> wrote:

> [...]
>at jeg omgikkes nogle meget dominerende og brutale typer som foreks Jahnu

Du glemmer at fortælle, at jeg var den eneste der ikke moppede dig.
Selv din mor var psykopat og moppede dig.

Mit kollegieværelse i Frankrigsgade og senere lejligheden i Lyongade
var det eneste sted du kunne komme og være uden at blive hånet og
nedgjort. Var der noget jeg ikke var og aldrig har været, så er det
brutal. Jeg syntes det var synd for dig. Jeg kan se, at du har taget
skade af aldrig at blive accepteret og sat pris på. Alle levende
væsener behøver kærlighed.

Og nu kan du se frem til tidlig senilitet. Sådan går det når man
insisterer at leve på en løgn. Du er ikke alene vildledt, men du er
også en gemen lystløgner. Jeg kan ikke hjælpe dig på anden måde end at
sige, at du vil overkomme alle problemer og mangler i dit liv ved at
overgive dig til Krishna.

Krishna siger:

Men de, der altid tilbeder mig med udelt hengivenhed og mediterer på
Min transcendentale form - til dem giver Jeg, hvad de mangler, og
bevarer det, de har. (Bg. 9.22)

Fra : \(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)

Dato : 21-12-10 00:00

> On Mon, 20 Dec 2010 16:37:08 +0100, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
> <la@hotmail.com> wrote:
>
> Mit kollegieværelse i Frankrigsgade

Jeg er ked af at du giver folk indtrykket af at vi var venner, pointen her
at stofmisbrugere ikke har venner, men kun har bekendte, mit forhold til
Jahnu bestod i at jeg kom og købte stoffer hos Jahnu eller jeg medbragte
stoffer som derefter blev indtaget. Jahnus hjem fungerede som en opiumshule.

>og senere lejligheden i Lyongade
> var det eneste sted du kunne komme og være uden at blive hånet og
> nedgjort. Var der noget jeg ikke var og aldrig har været, så er det
> brutal.

Som jeg har skrevet i anden tråd, så du slog mig engang så hårdt at jeg
mistede en tand.

Jeg syntes det var synd for dig. Jeg kan se, at du har taget
> skade af aldrig at blive accepteret og sat pris på. Alle levende
> væsener behøver kærlighed.

Jamen jeg takker mange gange.

> [...]
> også en gemen lystløgner. Jeg kan ikke hjælpe dig på anden måde end at
> sige, at du vil overkomme alle problemer og mangler i dit liv ved at

Altså hvis din Gud en dag nedstiger til jorden så lad os få det vide, så
skal jeg nok komme og overgive mig til din gud Krishna.

Fra : tkruse

Dato : 20-12-10 14:13

On 20 Dec., 15:32, jahnu <jahnud...@gmail.com> wrote:

> Du er helt desperat efter opm rksomhed, hva? Er du stadig ikke kommet
> dig over, at du var for kikset til at score som ung? Hvorfor sp rger
> du ikke Baba-mandslingen om, hvad han synes om sex med unge drenge?
> hahaha :)
>
> Krishna siger:
>
> Jeg er styrken hos den st rke, der er fri for lidenskab og beg r, og
> Jeg er sexliv, der ikke strider mod religi se principper, O
> Bharata'ernes herre. (Bg. 7.11)

du er sku da for lav
en høj ting har en lav tjener
men du kender ikke det sande høje
du har for meget persons fiksering med i det
og alle den slags personer tramper en retfærdig kilde ned
de sætter deres navn på kilden og sviner sandheden til for mange
de skaber krig og ufred
fordi de ikke vil erkende den højeste kilde
den kilde de selv henter af
eller måske er det endda så galt med dem at de slet ikke kender kilden
det er hvad jeg mener om din Krishna
han må for sandhedens kildes skyld tabe
hans hær kan ikke hjælpe ham
og jeg kender kun en Guro,,som blev lidt knust når de gik i knæ for
ham
han blev knust fordi det at gå i knæ for nogen
viser at de ingenting har lært om den højeste kilde
og den kilde findes kun i den ENE ENE DIG
du er EN
og det kan ingen tage fra dig i alt evighed
og læren handler om hvordan du skal skabe fred med det at være EN
jeg kan ikke dele dig i to eller mange for at vise dig du er EN
du må selv føle at det er EN røv du sider på
og der findes ikke magen til i hele universet
kun du kan side på den stol du sider på
og den ånd du har
har du fået af en tyv
som kalder sig det største i universet
men din røv og stol kan han ikke side på
din måde at være EN på
kan han ikke rumme
du er ENESTÅENDE EN
lad da BABBA sutte på ET
du mægtige EN

Fra : jahnu

Dato : 24-12-10 09:13

On Dec 21, 2:13 am, tkruse <tkru...@gmail.com> wrote:

<bla bla bla>

> han blev knust fordi det at gå i knæ for nogen

Hvis du ikke vil bøje dig for Krishna, vil du blive tvunget til at gå
i knæ for sygdom, alderdom og død. Kun Krishna kan redde dig fra den
endeløse cyklus af fødsel og død, der vil tvinge dig i knæ igen og
igen.

<bla bla bla>

Krishna siger:

Min kære Arjuna, eftersom du aldrig er misundelig på Mig, vil Jeg
hermed give dig denne mest fortrolige kundskab og indsigt. Når du
kender den, vil du blive frigjort for alle den materielle eksistens
elendigheder. (Bg. 9.1)

Fra : Jahnu

Dato : 20-12-10 19:14

On Mon, 20 Dec 2010 23:59:50 +0100, "\(¯`·.¸ P.N. ¸.·´¯\)"
<la@hotmail.com> wrote:

>Jeg er ked af at du giver folk indtrykket af at vi var venner,

Jeg var din eneste ven. Jeg var den eneste der behandlede dig med
respekt og omtanke. Din mor var psykopat og behandlede dig ad helvede
til. Din far har du aldrig kendt. Han skred vel i ren væmmelse da han
så dig første gang.

> [...]
>stoffer som derefter blev indtaget. Jahnus hjem fungerede som en opiumshule.

Jeg var ikke klar over, at du tog heroin. Vi andre røg kun hash. Var
det derfor du var kendt som nasserøven? Du brugte alle dine penge på
heroin? Er du stadig junkie eller bare alkoholiker?

>Som jeg har skrevet i anden tråd, så du slog mig engang så hårdt at jeg
>mistede en tand.

Som jeg skrev før, så er du ikke alene vildledt, du er også blevet
til en lystløgner.

Se, du er med i Bhagavad Gita - Krishna siger:

De, der er skamløst tåbelige, de, der er lavest blandt mennesker, de,
hvis viden er blevet stjålet af illusion, og, de, der deltager
dæmonernes ateistiske natur, overgiver sig aldrig til Mig. (Bg. 7.15)

Fra : tkruse

Dato : 21-12-10 19:41

> [...]
>
> Jeg er styrken hos den st rke, der er fri for lidenskab og beg r, og
> Jeg er sexliv, der ikke strider mod religi se principper, O

en In disk Guru forklarede at de gik I samadi
holy ghost filled convulsing bodies

http://www.youtube.com/watch?v=EWfLdYIpARQ&feature=related

Fra : tkruse

Dato : 24-12-10 20:02

On 24 Dec., 09:13, jahnu <jahnud...@gmail.com> wrote:
> [...]
> hermed give dig denne mest fortrolige kundskab og indsigt. Når du
> kender den, vil du blive frigjort for alle den materielle eksistens

alting skal prøves med ild
også vedaerne
og jeg kan ikke finde det i Vedaerne som kan stå prøve
jeg kan ikke finde nogen retfærdighed i Vedaerne
du skriver til En du Ene En og i En findes den sande kilde
den kilde hvormed Krishna blev stor
og når han fortier den Kilde
så består han ikke prøve
men falder ned i hans egen lave trusler

Fra : jahnu

Dato : 25-12-10 04:09

On Fri, 24 Dec 2010 19:02:28 -0800 (PST), tkruse <tkrusej@gmail.com>
savlede:

> [...]
>jeg kan ikke finde nogen retfærdighed i Vedaerne
>du skriver til En du Ene En og i En findes den sande kilde

O vinde af rigdomme (Arjuna), der findes ingen sandhed højere end Mig.
Alting hviler på Mig som perler på en snor. (Bg. 7.7)

Fra : tkruse

Dato : 25-12-10 18:45

On 25 Dec., 04:08, jahnu <jahnud...@gmail.com> wrote:
> On Fri, 24 Dec 2010 19:02:28 -0800 (PST), tkruse <tkru...@gmail.com>
> savlede:

> Krishna siger:
>
> O vinde af rigdomme (Arjuna), der findes ingen sandhed h jere end Mig.
> Alting hviler p Mig som perler p en snor. (Bg. 7.7)

det totalt bundløse rum
men et bundløst andtal af personer
som ikke har nogen begyndelse
ingen kan være årsag til deres begyndelse
for deres begyndelse findes ikke
men hvad er alle personers naturlige ønske
det kan til syvende og sidst ikke være Bg 7.7
sandheden vil afsløre hans frækhed
han vil for evigt gå i glæmmebogen
men der skal som nok være en stakkels svag verden derude som falder
for hans pral
og løgn

Fra : jahnu

Dato : 26-12-10 03:51

On Sat, 25 Dec 2010 17:45:14 -0800 (PST), tkruse <tkrusej@gmail.com>
wrote:

> [...]
>sandheden vil afsløre hans frækhed
>han vil for evigt gå i glæmmebogen
>men der skal som nok være en stakkels svag verden derude som falder

Gik du ud af 7. klasse? Du virker extremt uvidende og udannet. Jeg
mener, ved du virkelig ikke, at det kun er i den vediske filosofi og
religion, at du kan finde komplet viden om, hvem Gud er og hvorfor Han
har skabt alting? Du finder ikke disse svar i nogen anden religion.

[...]

Denne viden er kongen over al uddannelse og den mest fortrolige af
alle hemmeligheder. Det er den reneste viden, og eftersom den giver en
direkte opfattelse af selvet gennem indsigt, er det religionens
fuldkommenhed. Den varer evigt og udføres med glæde. (Bg. 9.2)