GOD JUL
Fra : jopa

Dato : 20-12-10 10:47

En God Jul og et Godt Nytår ønskes af Milo til de
få trofaste brugere af hundegruppen.

l-)

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : JB

Dato : 20-12-10 11:42

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> En God Jul og et Godt Nytår ønskes af Milo til de få trofaste brugere af
> [...]

Også God Jul og Godt Nytår fra Tanja, Dino, Gustav og Tulle og deres
mennesker.

Hilsen
Jytte

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-12-10 12:31

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i meddelelsen
> En God Jul og et Godt Nytår ønskes af Milo til de få trofaste brugere af
> [...]

Hej John.

Selvom jeg er "hundeløs" vil Mini og jeg da også ønske dig, fruen og dejlige
Milo en rigtig god jul og et lykkeligt godt nytår. Jeg er spændt på at høre
om den lille nye hvalp I skal have i det nye år.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : jopa

Dato : 20-12-10 12:53

Tove Krieger har bragt dette til verden:

> [...]
> ønske dig, fruen og dejlige Milo en rigtig god
> jul og et lykkeligt godt nytår. Jeg er spændt på
> at høre om den lille nye hvalp I skal have i det

Takker Tove og ditto.

Ja det skal jo være en miniature langhåret pige
gravhund.

Datterens hund kan ikke finde ud af at lave hvalpe
så vi kigger, men dværghunde er lette at finde, men
ikke miniature

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-12-10 16:02

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> En God Jul og et Godt Nytår ønskes af Milo til de få trofaste brugere af
> [...]

Lige i måsen....

Fra os alle heroppe....

Incl den 4 men nu 3'die hund Lamse...

M.V.H....Benny..

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 20-12-10 16:43

Benny Mortensen har bragt dette til verden:
> Incl den 4 men nu 3'die hund Lamse...

Lamse = Jack? ;)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-12-10 10:16

> Benny Mortensen har bragt dette til verden:
>
> Lamse = Jack? ;)
>
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

Næh ikke helt, Lamse er af hunkøn.... Og gø'r de i række... Vil det nok lyde
sådan

Vuf Mæh Vov...

M.V.H....Benny..

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 21-12-10 13:14

Benny Mortensen skrev:
> Vuf Mæh

Nå okay ;)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Pwh

Dato : 20-12-10 20:39

jopa, skrev:
> En God Jul og et Godt Nytår ønskes af Milo til de
> få trofaste brugere af hundegruppen.

I lige måde.
Vi kan vel snart tælles på en pote

/Jens (som har juleferie fra imorgen)

Fra : jopa

Dato : 21-12-10 10:48

Pwh forklarede den 20-12-2010:

> I lige måde.
> Vi kan vel snart tælles på en pote
>
> /Jens (som har juleferie fra imorgen)

Hvad med Balder er han blevet fræk ?

Jeg har Juleferie altid :')

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 21-12-10 21:28

jopa, skrev:
> Pwh forklarede den 20-12-2010:

> Hvad med Balder er han blevet fræk ?

Ikke galt, men stor.

Han prøver Angel af hele tiden, uden held

Sjovt at se tøsen ville dominerer ham med at hoppe op på ryggen og
lægge ham ned, det kan hun ikke rigtigt længere, han er for stor

/Jens

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 20-12-10 21:37

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse

> En God Jul og et Godt Nytår ønskes af Milo til de få trofaste brugere af
> hundegruppen.

Tror der er en hel del flere læsere end skribenter, feks. mig selv

Men anyhow, Dino siger Vuf-Vuf herfra
(oversat: God jul og godt nytår)

Fra : Ivan Madsen

Dato : 20-12-10 21:40

On Mon, 20 Dec 2010 10:46:57 +0100, jopa <admin@jp-web.invalid> wrote:

>En God Jul og et Godt Nytår ønskes af Milo til de
>få trofaste brugere af hundegruppen.
>
>l-)

Der siges "growl - grouff" inde fra stuen - de mener Milo skal holde
sig langt væk fra deres ben - men iøvrigt god jul og godt nytår til
dig og Milo. Fra Silke og Frida!