shockwave størrelse
Fra : scootergrisen

Dato : 19-12-10 23:01

Jeg har et shockwave spil jeg gerne vil vise på en hjemmeside.
Filen ender med .dcr og er vist lavet i adobe director.
Det som om den har en fast størrelse der ikke kan ændres.

<object type="application/x-director" width="430" height="330"
data="http://blablabla/shockwave/scooterace.dcr">
<param name="movie" value="http://blablabla/shockwave/scooterace.dcr"/>
</object>

Selvom jeg ændre width og height i <object> så bliver selve spillets
område ikke større.

Kan det passe at man ikke kan ændre på størrelsen ligesom man kan på en
..swf flash fil ?

Og kan det passe at man skal skrive den absolutte sti ?
Jeg syns ikke jeg kan få det til at virke med en relativ sti.

Er "application/x-director" den rigtige type for en .dcr shockwave fil ?