Helbred 2010 December 18
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-12-10 17:10

Gips / kalciumsulfat(med svovlsyre)

Beregnet paa at oedelaegge maven, og hjernen
er kommet ind, har opdaget det flere gange foer!

Har fakktisk gaaet nogle gange vaeret uvaagen og
slaaet en boevs og der en lille roegsky!
(her for en del aar siden, tror faktisk der har ligget
noget i bihulen)

Naa, i ved hvordan det virker!
Er det grimt for mig

Det kan godt vaere det ved at vare tide til
afslutningen paa dagene, hvor jeg skriver her!

Ihvertfald dk.helbred

Kryds dk.politik, dk.helbred

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-12-10 17:27

On Sat, 18 Dec 2010 16:10:24 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> Er det grimt for mig

> Det kan godt vaere det ved at vare tide til
> afslutningen paa dagene, hvor jeg skriver her!

Enten har det ligget i bihulen, eller ogsaa er det kommet
ind via c-vitaminer eller kalium!

Det er vist ogsaa den mest almindelige maade
Bjoernholt og hans kollegaer slaar ihjel paa!

Trist de denne gang ramte noget volatile!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-12-10 17:32

<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> Er det grimt for mig

> Det kan godt vaere det ved at vare tide til
> afslutningen paa dagene, hvor jeg skriver her!

Ihvertfald er igang med en oevelse saa de bruger
vel oevelses granaterne!

jeg myrdede selv engang et trae i blaavand med en
Karl Gustav(dysekanon) og en gipsgranat!