Helbred 18 December 2010
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-12-10 13:57

Nogen har forsoegt at bruge min egen
hjerne til at braende mig, og der er det grimme
skrig af doede hjerneceller(kvante mekanik!)
har vaeret ret markant!

Jeg mistaenker ogsaa nogle grimme metaller der har
vaeret indkapslet i kroppen i (stearin?)

Sysler med at lave alle metaller om til Hemjern i min krop
Bortset fra dem der er i vitamin piller - zink(?)

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-12-10 14:58

On Sat, 18 Dec 2010 12:57:19 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> Sysler med at lave alle metaller om til Hemjern i min krop
> Bortset fra dem der er i vitamin piller - zink(?)

http://tech.slashdot.org/story/10/12/17/2220214/North-Korea-Says-War-Wi
th-South-Would-Go-Nuclear

http://tech.slashdot.org.nyud.net/story/10/12/17/2220214/North-Korea-Sa
ys-War-With-South-Would-Go-Nuclear

Der kan man bare se, Nordkorea overvejer at loefte
Eksport Restriktionerne paa Avaaben!

*anden gang jeg poster ojm dette emmne

Det kan vaere afslutningen paa dagene sker foer end
forventet

Kryds: dk.politik,dk.helbred

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 18-12-10 15:03

On Sat, 18 Dec 2010 13:57:55 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Eksport Restriktionerne paa Avaaben!

> *anden gang jeg poster ojm dette emmne

> Det kan vaere afslutningen paa dagene sker foer end

Rettet overskriften/headeren!
Det kan ogsaa vaere at den kommer snigende fra siden,
Mens alle ser paa det paene lys!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-12-10 14:31

<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Eksport Restriktionerne paa Avaaben!

> *anden gang jeg poster ojm dette emmne

> Det kan vaere afslutningen paa dagene sker foer end

Nej hvor heldigt, at er Bigelow Aerospace saelger
Den kommercielle version af Transhab eller gjorde

En rumstation med plads til et personer, opustelig
Lavet af de bedste materialer, moderne teknologi
tilbyder og Branson og Virgin Galictic kan transporter
dem med penge nok! Loefte et par personer og noed
forsyninger til et aars tid eller to!

Husk rapid proto-typing(maaske ikke ligefrem
"desktop factory" men noget lignende!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-12-10 15:02

On Sun, 19 Dec 2010 13:31:18 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> dem med penge nok! Loefte et par personer og noed
> forsyninger til et aars tid eller to!

> Husk rapid proto-typing(maaske ikke ligefrem

De to prototyper Gensis og Genesis II er jom allerede
i kredsloeb og Bigelow er ved at udvide!!

En rumststion til 56 Millioner dollars har de fleste lande
vel raad til, og det en billet hos virgin galactic!
Eller koebe et fly eller to et andet sted!

Naar foerstn de der "skurvogne" er til raadighed!
Og materialer begynder at ankomme fra baeltet,

I kombination med moderne teknologi som feks.
Rapid prototyping og industri robotter samlet af
Dele og komponenter lavet med rapid prototyping!

Og materialer bliver nedbrudt og lavet i kredsloeb!

Og de foerste beboelses komplexer, med rotation
Der emulere tyngdekraft, nogen high price beboelse
Bygninger men aircondition foedevare produktion osv!

Saa begynder det at ligne noget, hvis at menneskeheden
Skal undgaa hele den modbydelige situation
"Med at have alle aeg i en kurv"

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-12-10 15:19

On Sun, 19 Dec 2010 14:02:08 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> Saa begynder det at ligne noget, hvis at menneskeheden
> Skal undgaa hele den modbydelige situation

http://www.space.com/businesstechnology/private-space-station-first-cli
ents-101019.html

Det kan ogsaa godt vaere at 56 millioner er alt for hoejt sat
Medmindre det inkludere at den bliver pladseret i kredsloeb

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 19-12-10 15:49

<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> Saa begynder det at ligne noget, hvis at menneskeheden
> Skal undgaa hele den modbydelige situation

De kan vel komme den nye ciws-laser paa fra Raytheon!
Til micrometoritter og lang distance kommunikation!