Kattelem(me) til 40cm mur?
Fra : Steen Suder

Dato : 18-12-10 12:54

Findes der et system af kattelemme, der har en løsning til en mur på 40cm?
Jeg skal have sat to lemme (udvendigt og indvendigt) i muren mellem
bryggers og løbegård.
I et andet hus lavede jeg en "tunnel" i krydsfiner, men søger nu noget
mere "færdigt".

Kender I til noget af den slags?

De systemer med tunnelforlængere jeg har kunnet finde er kun beregnet
til een kattelem.

--
Steen Suder

Fra : Allan G

Dato : 18-12-10 13:47

"Steen Suder" <sfs_news_spam@suder.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kender I til noget af den slags?
>
> De systemer med tunnelforlængere jeg har kunnet finde er kun beregnet til

Hej Steen
Du må love mig at du finder noget med * bløde * låger.

Jeg udemærket forrestille mig en kat i panik mellem 2 stk hårde låger der
låser den forkerte vej.

Jeg har selv en tunnel med en hård låge. og der er det ved at gå galt, når
katten ombestemmer sig.

Mvh Allan

Fra : Steen Suder

Dato : 19-12-10 11:54

Den 18-12-2010 13:47, Allan G skrev:
> "Steen Suder"<sfs_news_spam@suder.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Steen
> Du må love mig at du finder noget med * bløde * låger.

Det er jeg ikke stødt på endnu; kan du give nogle eksempler på
kommercielle produkter?

> [...]
> låser den forkerte vej.
>
> Jeg har selv en tunnel med en hård låge. og der er det ved at gå galt, når

Det har de haft i otte år i det gamle hus uden problemer.

--
Steen Suder