Head set
Fra : d!esel

Dato : 17-12-10 01:41

hej.
Jeg ønsker mig en ny telefon med headset.
Sagen er at jeg har en lille håndværksvirksomhed i produktionen har vi
en væghængt telefon. Men ofte sker det at kunder ringe og vil tale om
en opgave. Dette kan let lade sig gøre mens jeg arbejder.

derfor kunne jeg godt bruge et headset til telefonen. Jeg frsøgte for
nyligt at teste en Jabra. Men den virker kun når røret er løftet af.
Derfor skal jeg alligevel hen til telefonen.

Så det ideele vil være et headset som kan løfte røret af selv - når
jeg trykker på en knap på headsettet.

Er der nogen som kender en god løsning.

Anders

Fra : Chano Andersen

Dato : 18-12-10 00:32

Den 17-12-2010 09:41, d!esel skrev:
> Så det ideele vil være et headset som kan løfte røret af selv - når
> jeg trykker på en knap på headsettet.
>
> Er der nogen som kender en god løsning.

Den bedste ville nok være et selskab, der kan stille fastnet nummeret
videre til din mobil, uden beregning. Det er der flere selskaber der
tilbyder. Det gør så, at alt du har brug for, er et headset til mobilen.
Enten med kabel, eller via bluetooth...

- Chano Andersen

Fra : Leif Neland

Dato : 18-12-10 00:50

> [...]
> Derfor skal jeg alligevel hen til telefonen.
>
> Så det ideele vil være et headset som kan løfte røret af selv - når

En trådløs dect-telefon og et dect-headset.

F.ex.
http://www.mytrendyphone.dk/shop/plantronics-c65-traadloest-2015p.html

Og en gap-kompatibel basestation.

Leif

Fra : Sørensen

Dato : 18-12-10 06:09

"Leif Neland" > skrev >>
> En trådløs dect-telefon og et dect-headset.
>
> F.ex.
> http://www.mytrendyphone.dk/shop/plantronics-c65-traadloest-2015p.html
>
> Og en gap-kompatibel basestation.

Ja dem har jeg købt flere af til venner og famillie og bruger den
også selv dagligt, god løsning.

vh.
Sørensen

Fra : d!esel

Dato : 23-12-10 13:43

On 18 Dec., 06:09, Sørensen <90909...@invalid.invalid> wrote:
> "Leif Neland" > skrev >>> En trådløs dect-telefon og et dect-headset.

> Ja dem har jeg købt flere af til venner og famillie og bruger den
> [...]

Mange tak . Det ligner en rigtig brugbar løsning.

Jeg vil købe sådan et sæt lige efter jul.

MVH Anders

Fra : d!esel

Dato : 23-12-10 13:54

On 23 Dec., 21:43, "d!esel" <anders.pr...@gmail.com> wrote:

> Mange tak . Det ligner en rigtig brugbar løsning.
>
> Jeg vil købe sådan et sæt lige efter jul.
>
> MVH Anders

Kan I anbefale en bestemt telefon ??