Helbred 17 December 2010(Og lidt indenrigs~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 17-12-10 14:17

Har lige taget noget programmering(emdr)

Bjarke et eller andet, skrev noget beregnet paa at fremstille mig
som en vanvittig, i et svar i en traad jeg startede i dk.edb.internet.udbydere
kaldt "traad paa den traadloese"

Og jeg svarede som jeg burde, noget om endnu en DF`er med en
forvraenget virkeligheds opfattelse!

Indlaegget drejer sig om at bruge en 3G telefon til internetadgang i sit
hjemme netvaerk!

Bagefter sidder jeg naesten og graeder af grin ved tanken om at skrive noget
som faar folk til at hade mig!

"Det stammer fra goer det som DF´ere(Det politiske parti, altsaa de forkerte Danskere)
vil have, de ved bedre end dig"

lavet af DJ Aevl i `99-2002

Det jeg var lige ved at skrive var noget i retning af:

Saa ved folk med sikkerhed ,at det ikke er min skyld ,hvis jeg uploader
boerne porno fra min internet-forbindelse, mens jeg sidder paa en baenk
nede ved skolen(jeg er ikke en paedofil!)

og saa udlade (jeg er ikke en paedofil) delen og lade sarkasme vaere u-skrevet!

Det er den selvsamme tortur programmering, der er saa tortur agtig at min hjerne er torteret
kvante mekanisk aktiv, og har gjort mig istand til at paavirke folk til at styre deres foelser og ansigts
udtryk(goere dem skeloejede, fa dem til at smile, vare glade eller vrede)

Via Quantum Entangelment

Og ja, jeg er istand til at (inducere had)
Jeg inducere had(Jihad)

Se evt. indlaeg hvor kvantekørsel(kvantekoersel er naevnt, og vist)
eftersom det er kvante mekanik "Entangelment" saa er det uden begraensnig
på raekkevidde, og det er FTL (kommunikation der hurtigere end lysets hastighed)

Krydspost: dk.politik og dk.helbred

Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr
http://tinyurl.com/ycupe27, http://tinyurl.com/y8cueus