Det fryse udenfor og hvor er kattene ?
Fra : Allan G

Dato : 17-12-10 19:48

Ja det fryser udenfor, her -4,4* men hvor er kattene.
De er såmænd udenfor og leger i sneen

De er først møgkatte når de kommer ind, og vil gøre sig lækre, med kold sne
i pelsen

Og tro mig det sker snart, hvis ikke lige nu for ´mig, så engang her i nat,
Ævv

Hehe så har jeg lidt at glæde mig til.

Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-12-10 20:43

"Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> sne i pelsen
>
> Og tro mig det sker snart, hvis ikke lige nu for ´mig, så engang her i

Du skal da ikke have det bedre end dem mener de vel. Her var der -11 grader
i formiddags. Brrrrrrr ! Det var søreme' koldt. Godt at husene er hule.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Allan G

Dato : 18-12-10 10:08

"Tove Krieger" <missminimiv@dk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>>

> Du skal da ikke have det bedre end dem mener de vel. Her var der -11
> grader i formiddags. Brrrrrrr ! Det var søreme' koldt. Godt at husene er

Hej tove
Det er nu sjovt at det er alle mine katte der har elsket snevejr. De har nu
også alle været MCO katte.

Her er lige et godt billede af nu afdøde Kosmos der er på vej ud af sin
grenhule.

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Allan&picnumber=8604

Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-12-10 13:10

> [...]
> nu også alle været MCO katte.
>
> Her er lige et godt billede af nu afdøde Kosmos der er på vej ud af sin

Han var godt nok dejlig ham Kosmos. Kan godt forstå hvis du savner ham. Godt
at du fik Spot som afløser, for han er også en skøn mis, men man glemmer
aldrig de katte man har haft tidligere. Jeg gør ihvertfald ikke. De har jo
været så vidt forskellige personligheder.

Fra : Allan G

Dato : 18-12-10 13:43

> [...]
> glemmer aldrig de katte man har haft tidligere. Jeg gør ihvertfald ikke.
> De har jo været så vidt forskellige personligheder.

Tak skal du have Tove
Jo jeg husker også alle dem jeg har haft, de var nemlig specielle på hver
sin måde.

Allan

Fra : Kate

Dato : 19-12-10 17:39

"Allan G" <Allan_roskilde@hotmailfjern.com> wrote in

> Tak skal du have Tove
> Jo jeg husker også alle dem jeg har haft, de var nemlig specielle
> på hver sin måde.

Jeps, sådan hae jeg det også. Når man lever sammen med dem i mange år
så lærer man deres personligheder at kende og så glemmer man dem ikke
selvom de er borte.
Jeg kan stadig fortælle anekdoter om tidligere katte, såvel som om de 2
jeg har nu

Iøvrigt et skønt billede af Kosmos, Allan.

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Kate

Dato : 19-12-10 17:36

> [...]

> kold sne i pelsen
>
> Og tro mig det sker snart, hvis ikke lige nu for ´mig, så engang

Har hørt at det er main coon'en natur, det der. Godt man har et par
kuldskære kræ

Lante og Mowgli gider ikke gå ret meget ud pt. Mowgli var ude lidt i
går, men det var mest fordi han trængte til at få krudtet lidt af, så
jeg nærmest smed ham ud Indrømmet, han komind efter højst 5
minutter. Nej, mine foretrækker en varm seng i disse dage.

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-12-10 18:58

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
> jeg nærmest smed ham ud Indrømmet, han komind efter højst 5
> minutter. Nej, mine foretrækker en varm seng i disse dage.

Mini ska heller ikke nyde noget af det rædselsfulde hvide stads der fylder
hele kattegården. Næh, hun har sin dejligt varme radiatorhængekøje, og så
kan det for hendes skyld godt fryse 50 grader uden for. Det kommer
ihvertfalt ikke hende ved.

Fra : Kate

Dato : 29-12-10 23:05

"Tove Krieger" <missminimiv@dk.invalid> wrote in

> Mini ska heller ikke nyde noget af det rædselsfulde hvide stads
> der fylder hele kattegården.

Jeg ryddede en sti i haven idag, både for at kunne komme i skuret, men
faktisk også for at drengene måske kunne komme lidt ud. Jeg har ligget
med næsen i vejret siden 1. juledag og kom først rigtigt op og i gang
igen idag, så jeg syntes drengene skulle gives mulighed for at komme
lidt ud uden at falde i sne til ørerne. Mowgli sad pænt i havedøren og
holdt øje med arbejdet, længere kom han ikke. Lante blev i sengen
Utaknemmelige skarn, hahaha. Nå, det var da godt for noget, jeg havde
det godt med at få rørt kroppen efter 4 dage i sengen

Glædelig bagjul til alle.

--
Kate

gerne ældre.