Klovn - Tillykke til Frank og Casper
Fra : Sune

Dato : 15-12-10 09:17

Jeg synes at det er ganske usmageligt hvor meget PR den film har fået i
diverse medier.

Hver gang de har sagt 'pip' er der blevet skrevet en artikel om det - og
de har været ganske leveringsdygtige mht. små klip fra filmen.

Deres PR-strategi må siges at have været en OSCAR-film værdig.
(tvivler på at filmen er det)

TILLYKKE!

Mvh
Sune

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 15-12-10 17:29

"Sune" <*2009jan@*tdcadsl*dk> skrev i en meddelelse
> (tvivler på at filmen er det)

Den har da ellers fået ganske udmærkede anmeldelser stort set overalt? Jeg
har dog ikke selv set den endnu, men har læst en del anmeldelser af den.

Søren

Fra : Peter Heide

Dato : 15-12-10 20:48

"Sune" <*2009jan@*tdcadsl*dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> de har været ganske leveringsdygtige mht. små klip fra filmen.
>
> Deres PR-strategi må siges at have været en OSCAR-film værdig.

Kan nu ikke se hvad der er usmagligt i en godt kørende marketing kampagne.

Syntes både Casper og Frank somregel er leveringsdygtige i mere interessante
interviews, i forhold til så mange andre totalt hjernedøde kendisser .

Klovn episoderne var voldsomt populære ,og selv klart en film , fra samme
hold, vil automatisk give massiv omtale.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 16-12-10 09:25

Sune <*2009jan@*tdcadsl*dk> wrote:

> [...]
> de har været ganske leveringsdygtige mht. små klip fra filmen.
>
> Deres PR-strategi må siges at have været en OSCAR-film værdig.

Gab!

Det er sgu da fint at de har en markedsføringraket, som er på fuld drøn.

Samtidig var alle Klovn afsnit jo top underholdning, så hvorfor skulle
filmen ikke også være sjov og seværdig?

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Peter Larsen

Dato : 18-12-10 19:42

"Sune" <*2009jan@*tdcadsl*dk> wrote in message

> [...]
> de har været ganske leveringsdygtige mht. små klip fra filmen.
>
> Deres PR-strategi må siges at have været en OSCAR-film værdig.

Og tænk, nu gav du dem endnu mere gratis PR.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 20-12-10 13:33

Den 18-12-2010 19:42, Peter Larsen skrev:
> "Sune" <*2009jan@*tdcadsl*dk> wrote in message

> Og tænk, nu gav du dem endnu mere gratis PR.

kan det ikke være lige meget enten er den go dårlig eller tålelig -
f.eks Polle fra snave det var et rigmeligt hit med reklamerne men filmen
ja jeg har så ikke set det hele men det var smerte for øjet og øren