Udluftningshætte på B7
Fra : Olsen

Dato : 15-12-10 11:46

Gennem mine 2 udluftningshætter fra badeværelserne blæser vinden koldt ind.

Er det muligt at skifte dem til en hætte med "kontraventil" så der kun kan
blæse luft ud men ikke ind ?

Mener nemlig ikke at jeg kan få ventilatorer med kontra, når det er lodret
udsugning ?

Hilsen fra Olsen

Fra : Olsen

Dato : 15-12-10 13:33

"Olsen" <snyd@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> blæse luft ud men ikke ind ?
>
> Mener nemlig ikke at jeg kan få ventilatorer med kontra, når det er lodret

Har set at man kan købe "vindstop".
Mon de til all round ?

\Olsen

Fra : cykelsmeden

Dato : 15-12-10 19:35

Den 15-12-2010 11:46, Olsen skrev:

> Mener nemlig ikke at jeg kan få ventilatorer med kontra, når det er
> lodret udsugning ?
Jeg har 2 Bacho monteret. De har et elektrisk styret spjæld, som åbner
via et bimetal, når motoren får strøm.

//finn

Fra : Kanstrup

Dato : 17-12-10 05:11

On 15 Dec., 11:46, "Olsen" <s...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> blæse luft ud men ikke ind ?
>
> Mener nemlig ikke at jeg kan få ventilatorer med kontra, når det er lodret

Hjælper dette?:

http://www.vvs-eksperten.dk/index/kontraspjaeld-412

- Kanstrup