Det kvantemekaniske mareridt
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-12-10 06:15

Jeg vaagnede op og taenkte psykopat ungen
Christian ude fra Vejerslev(han kom ogsaa fra Ballerup)

Da jeg foerste gang stoedte paa ham, for hvad
27-28aar siden, sagde dav og fortalte jeg lige havde vaeret
paa sygehuset med mit knae og havde siddet i koerestol
i en maandeds tid(man skal jo sige et eller andet,og det var
sandheden)

Og han svarede, nogen han kender saette ild til en i en koerestol
over for Ballerup centeret!

Og noget med at stikke en blyant op igennem naesen
paa mig mens jeg sov!

Om 500aar involvere hans tid i altid torturen aabenbart!
At tigge "mig" om at faa lov til at spise sine egne taaer?????

Naar jeg siger "mig" saa mener jeg virkelig en 9-10aarig
version af mig!

Den samme version der bankede og roevpulede ham, saa jeg
vidste med sikkerhed at jeg ikke blev myrdet mens jeg sov!
(og nej, jeg er ikke en homoseksuel!)

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-12-10 06:33

On Tue, 14 Dec 2010 05:14:30 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> Den samme version der bankede og roevpulede ham, saa jeg
> vidste med sikkerhed at jeg ikke blev myrdet mens jeg sov!

Og maaden jeg ved paa at jeg ikke er en Homoseksuel
Er ret simpel: der der interessere mig paa det omraade
er nogen med vedhaeng foran(og er ca. 17aar gammel) , og
Det har det vaeret det lige siden jeg var 10-11aar!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-12-10 06:49

On Tue, 14 Dec 2010 05:33:29 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> er nogen med vedhaeng foran(og er ca. 17aar gammel) , og
> Det har det vaeret det lige siden jeg var 10-11aar!

Vedhaeng foran paa brystet!!

Typisk, nu kan jeg ikke falde i soevn igen!
Og har faaet kvalme!
Politikkerne burde saette Melatonin i handkoeb!
Det ville vaere rart nok at kunne koebe saadan
En klods(powerball) Melatonin indkapslet i c-vitaminer
Og pycnogenol!

Saa det gaar lige i hjernen og man sover som en sten!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-12-10 07:20

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-12-10 09:37

<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> En klods(powerball) Melatonin indkapslet i c-vitaminer
> Og pycnogenol!

> Saa det gaar lige i hjernen og man sover som en sten!

Jeg sidder ogsaa og undre mig lidt om der har vaeret
et sindsyge angreb paa min bolig!

Eftersom mit vindue stod aabent, da jeg kom hjem!
Der ligger en del programmering der siger jeg ikke
Maa laagge maerke til sadan nogen ting!

"softwaren i mit alarmsystem er stadigvaek lavet om"

Men det er saa er det bare nogle af Bjoernholts sindsyge!
En eller anden tilfaeldig person, han har sagt "se lige her"
Og et par sekunder senere!

"bare selv find paa en god grund til at hade den person (indsate
navn) og en til at den person er skyld i alt hvad
der er gaaet galt i dit liv" og bagefter en god grund til
At slaa personen ihjel og saa goer det!

Det sidste med at slaa ihjel er slet ikke noedvendigt!
Hvis et menneske er istand til at slaa ihjel,
saa efter et stykke tid, saa bliver det forsoegt
bare paa den med en god grund til at hade den person
Og alt det der er gaaet galt!

Ellers har personen jo ikke fundet pa en grund der er
god nok!

Der var en del af min hjerne der forsoegte at overbevise
Mig om atm jeg bare skulle vaenne mig til det, naar
Jeg nu bor i Jylland, saa er sindsyge andgreb ligesom
fluer paa en moedding om sommeren!

Fra : Per

Dato : 14-12-10 18:16

Peter Nicolaysen wrote:

Ved du overhovedet hvad kvantemekanik er ?

For dine indlæg har intet med kvantemekanik at gøre ?!

Mvh. Per

Fra : Jesper

Dato : 15-12-10 10:01

Per <mesked@hotmail.com> wrote:

> Peter Nicolaysen wrote:
>
> Ved du overhovedet hvad kvantemekanik er ?
>
> For dine indlæg har intet med kvantemekanik at gøre ?!
>
> Mvh. Per

Peter Nicolaysen taler bare med sig selv på usenet, du må endelig ikke
forstyrre den kommunikation ved at svare
--
Jesper
Chuck Norris doesn't wear a watch.