Indenrigspolitik i DF Danmark, 13 December~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-12-10 12:46

Ved at fjerne noget programmering lavet
af Sadist Nazisten der paastod hun var en Joede!
(og muligvis ogsaa var det)

"Du skal blive traet og sloev hvis du er seksuelt ophidset"
"kun et hoved maa vaere vaagent af gangen"

Testosteron til konflikt og sex, oeger og skaerper maends
Sanser, hojner deres koncentration,fokuseringsevne og
reaktions hastighed!

Ellers er det jo fatalt i en konflikt situation!

Den eneste maade maend bliver traette og slove
af seksuel ophidselse er hvis deres testikler oeger
maengden af frie radikaler i blodet!

Det er foerst efter sex akten at maend bliver traette!
Ellers skal de bruge tid paa edta og pectasol!
Hvis de vil undgaa kroeblinge boern og hvis de vil
beskytte deres hjerne!

Og for enhver pris undgaa landsforaeddere som
Bjoernholt Og DF!

Testosteron er grunden til at maends hjerner i
gennemsnit vejer to til trehundrede gram mere end
kvinders, det er en hulens masse regnekraft!

Sid paa jere knae lav en kunstig traedestol med jerees
Haender samlet foran jer, modtag legmet og faa en
klat der symbolisere en klat saed og desinficer
Med lidt alkohol(det er ikke laengere noedvendigt idag)

For lavt niveau af Testosteron kan foere til Osteoporose

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-12-10 13:32

On Mon, 13 Dec 2010 11:45:34 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> Med lidt alkohol(det er ikke laengere noedvendigt idag)

> For lavt niveau af Testosteron kan foere til Osteoporose

Det skal saa ogsaa naevnes at bagefter fik jeg et
Par sammenrullede sokker i munden, og blev holdt
for naesen, mens den sindsyge holdt den anden
haand foran mit ansigt, med noget stoev i!
Da hun gav slip paa min naese og pustede
blaeste jeg ud!

Personen er bindegal og siger flere gange at
"han er saa ren, jeg kan ikke holde til det!"