Andeconfit til forret nytårsaften
Fra : Ole

Dato : 12-12-10 04:33

Hej,
jeg har planlagt at lave andeconfit til forret nytårsaften.
Jeg ved godt folk muligvis er trætte af and, men de vil sikkert få sig
en overraskelse når de smager confit, da jeg ikke tror de har prøvet
det før.
Spørgsmålet er hvad man skal servere til?
Jeg fik engang selv noget selleri- eller jordskokke creme (kan ikke
huske hvilken), og det smagte glimragende.
Ideer modtages med glæde. Husk det ikke skal være for tungt da det er
en forret

Hilsen Ole

Fra : Kevin Borbye Edelvan~

Dato : 12-12-10 06:08

On 12 Dec., 12:33, Ole <ohd...@gmail.com> wrote:

> [...]
> huske hvilken), og det smagte glimragende.
> Ideer modtages med glæde. Husk det ikke skal være for tungt da det er

Jeg ville nok servere confit som hovedret, da det næsten pr.
definition er en tung ret. Traditionelt servers surkål til, fordi den
sure kål dermed tager toppen af det meget fede. Jeg ville helt klart
finde på noget syrligt tilbehør. Jeg ville aldrig servere tunge
jordfrugtbaserede cremer til andeconfit, i hvert fald ikke som eneste
tilbehør.

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-12-10 18:07

Ole <ohdahl@gmail.com> skrev i meddelelsen
15db6e54-47ae-490f-87f0-d27fd082579b@g25g2000yqn.googlegroups.com:

> [...]
> huske hvilken), og det smagte glimragende.
> Ideer modtages med glæde. Husk det ikke skal være for tungt da det er

En lille frækkert af en grøn salat med granatæblekerner og et par dråber GOD
balsamico.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ole

Dato : 12-12-10 10:39

On 12 Dec., 18:06, "Jens Bruun" <bruun_j...@hotmail.com> wrote:
> Ole <ohd...@gmail.com> skrev i meddelelsen
> 15db6e54-47ae-490f-87f0-d27fd0825...@g25g2000yqn.googlegroups.com:

> En lille fr kkert af en gr n salat med granat blekerner og et par dr ber GOD
> balsamico.
>
> --
> -Jens B.
>
> D.e.f.f.e.s.