Mere Helbred 12 December 2010
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-12-10 13:21

Er stoedt paa en del programmering!
Lavet af Sadist Nazisten som paastod hun var en Joede,
Og muligvis ogsaa var det!

"Du skal altid vaere chikaneret,irriteret og maa aldrig faa
Et ojebliks fred! Chikanen og irritationen skal vaere det maksimale
det det kan vaere"

Deuden lavede hun noget andet
"du skal forstille dig en kvinde, der altid er uening med dig
Aldrig gir sig i en diskussion! Og hvis du sletter
det skal det starte op igen!

Desuden sagde Bodiol Egeberg noget med
Du skal forestille dig en sadist inde i din hjerne
Der altid tortere dig!

Det er altsammen forbrydelser! Isaer kombineret
Med det emdr, der sender smerte signaler til brainstem
og limbic system!

Desuden sagde Karsten Bjoernholt noget med en forstenet
Del!!!

Og Dj Aevl noget om en forstenet lort!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 12-12-10 14:58

On Sun, 12 Dec 2010 12:20:58 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]

> og limbic system!

> Desuden sagde Karsten Bjoernholt noget med en forstenet

Lige efter jeg skrev jeg var mere vaagen end paa
Noget tidligere tidspunkt i de foregaaende 12aar!

Blev jeg uvaagen!

Takket vaere:
"hvis du har det godt, skal du have det daarligt
,hvis du det daarligt skal du have det bedre"

Sikke da et tyveri af processing cycles!
Regnekraft, brain cycles!

Det jo ihvertflad tyveri af regnekraft, i et stoerre omfang
End hvis den kraftigste supercomputer i verden, var
blev brugt i 12aar!

Hvad koster det at leje sig ind der i 30 minutter?