Tron i 2D?
Fra : PerX ...

Dato : 09-12-10 06:43

Nogen som ved om der er nogle biografer herhjemme som viser den nye Tron
film i 2D?

Fra : Peter Olsen

Dato : 11-12-10 12:09

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote in

> Nogen som ved om der er nogle biografer herhjemme som viser den nye Tron
> film i 2D?

Der skal du vist vente til den kommer på DVD og Blu-ray, for som det ser ud
så findes der slet ingen 2D kopi af den til biograferne her i landet.
Filmen ser ud til kun at være annonceret hos dem der har 3D udstyr.

Shame, men så venter jeg bare til den kommer på Blu-ray.

--
Peter Olsen

Fra : PerX ...

Dato : 19-12-10 23:19

In article <Xns9E4B7B82D6411Schiller@91.208.207.172>, f@lask.com says...

> [...]
> Filmen ser ud til kun at være annonceret hos dem der har 3D udstyr.
>
> Shame, men så venter jeg bare til den kommer på Blu-ray.

Jep, ser sådan ud.