Lidt mere Helbered 8 December 2010!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-12-10 14:30

Jeg har bestilt et Hjerne traenings program!
(Starcraft II)

RTS(Realtime Strategy)
Det er langt bedre end skak, en masse forskellige enheder,
Der kan bevaege sig paa flere forskellige maader, og har
et variabelt spillefelt der er langt stoerre end et skak braet!
Desuden er der ogsaa resource mannnagement!

Og faestninger og saadan!

Og har fiske olie, c-vitaminer og antioxidanter parat!

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-12-10 14:41

On Wed, 08 Dec 2010 14:29:32 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> Desuden er der ogsaa resource mannnagement!

> Og faestninger og saadan!

> Og har fiske olie, c-vitaminer og antioxidanter parat!

Rettelse: C-Vitaminer og andre Anti-Oxidanter!