Information vedr. Primustræf
Fra : LasseNC

Dato : 08-12-10 11:23

Hej

Er der nogen som ved hvor man kan finde noget info om Primustræffet?
Jeg tænker på dato, sted og evt. tilmelding.

Fra : M.J.

Dato : 08-12-10 20:11

?"LasseNC" <lassenc@gmail.com> skrev i melding
Hej

Er der nogen som ved hvor man kan finde noget info om Primustræffet?
Jeg tænker på dato, sted og evt. tilmelding.

Prøv spørsmålet på no.alt.motorsykkler.
Mj

Fra : Kim Andersen

Dato : 09-12-10 09:31

Det bliver altid afhold i den sidste weekend i februar.

Træffet afholder i Bjorneroa ca. 70 km nord for Oslo.

Find nogle folk der har været deroppe, da man skal være forberedt mht. kulde
og hvilket udstyr man skal have med.

Kim

Fra : jens s

Dato : 09-12-10 11:37

On 9 Des, 09:30, "Kim Andersen" <kimandersenNineNineN...@hotmail.com>
wrote:
> Det bliver altid afhold i den sidste weekend i februar.
>
> Tr ffet afholder i Bjorneroa ca. 70 km nord for Oslo.
>
> Find nogle folk der har v ret deroppe, da man skal v re forberedt mht. kulde
> og hvilket udstyr man skal have med.
>
> Kim
>
> "LasseNC" <lass...@gmail.com> skrev i en meddelelsenews:42f22c77-2d19-4d66-a56e-2b9c6a55da90@j25g2000yqa.googlegroups.com...
> Hej
>
> Er der nogen som ved hvor man kan finde noget info om Primustr ffet?
> Jeg t nker p dato, sted og evt. tilmelding.

hej lasse
der er lidt her på en lidt ældre side :
http://www.ukgser.com/forums/showthread.php?p=2053515

ellers skal du se på :
http://www.rykogreis.com/

jens s
bmw k1200s

Fra : oz3bto

Dato : 09-12-10 22:46

"LasseNC" <lassenc@gmail.com> skrev i en meddelelse
Hej

Er der nogen som ved hvor man kan finde noget info om Primustræffet?
Jeg tænker på dato, sted og evt. tilmelding.

------

Ved at http://www.mchojbjerg.dk/ har medlemmer der er afsted næsten hvert
år.. Og det er ikke for børn og svage sjæle

Vi var forbi sidste vinter og hilse på.. Dog i en dejlig varm bil

Fra : S.B.

Dato : 18-12-10 20:40

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> år.. Og det er ikke for børn og svage sjæle
>
> Vi var forbi sidste vinter og hilse på.. Dog i en dejlig varm bil

Næsten hvert år?
I alt den tid jeg kan huske har vi været der hver år

Søren

Fra : Thomas P

Dato : 19-12-10 01:49

On 8 Dec., 19:22, LasseNC <lass...@gmail.com> wrote:
> Hej
>
> Er der nogen som ved hvor man kan finde noget info om Primustræffet?
> Jeg tænker på dato, sted og evt. tilmelding.

Det afholdes den sidste hele weekend i febuar.
Stedet er Bjorneroa , som ligger imellem Rensfjorden og spilillen,
lidt nord for Hønefoss.
Der er ingen tilmelding da det er 100% selvforplejning.

Hvis du tænker på at tage af sted kan du prøve at kontakte mig, så kan
jeg hjælpe med råd.
Ps. Regner selv med at deltage ( for 10 gang)

Thomas Petersen