"Grydesvampe" i metermål?
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 08-12-10 09:06

Hvilket varehus har mon de der grønne "grydesvampe" i metermål; altså
ikke svampedelen, men den grove del?

Har set dem men ved ikke hvor de blev købt (eller hvad de hedder).

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : ABJ

Dato : 08-12-10 10:00

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen
> [...]
> svampedelen, men den grove del?
>
> Har set dem men ved ikke hvor de blev købt (eller hvad de hedder).

Du skal i en forretning der handler med værktøj, de findes i flere
grovheder, 3M producerer dem

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 08-12-10 10:49

ABJ formulerede onsdag:
> Du skal i en forretning der handler med værktøj, de findes i flere grovheder,
> 3M producerer dem

Fint :)

Spørgsmålet er om fx. Silvan har dem (har kigget på deres hjemmeside
uden at kunne se dem)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Max

Dato : 08-12-10 10:28

Hej Hans

> Har set dem men ved ikke hvor de blev købt (eller hvad de hedder).

Handelsnavnet for den slags er Scotch-Brite og er et 3M produkt.

Forhandles steder hvor der sælges værktøj, specielt metal
industrien er glade for dem. Men rengøringsbranchen bruger
dem også.

--
Mvh Max

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 08-12-10 02:45

On 8 Dec., 10:28, "Max" <max_j...@post9.tele.dk.invalid> wrote:
> Hej Hans

> Handelsnavnet for den slags er Scotch-Brite og er et 3M produkt.

Findes Scotch-Brite i flere udgaver? :

http://www.3mshop.dk/product.asp?product=117

Fra : Max

Dato : 08-12-10 12:59

Hej Hans

> Findes Scotch-Brite i flere udgaver? :

De markedsføre åbenbart mange produkter under
det navn.

> http://www.3mshop.dk/product.asp?product=117

Det du mangler er slet ikke nævnt på den side.

Er det til din vandhane, ja så brug en gang Rens-Let,
det virker og er meget let at få fat på.

Max

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 08-12-10 13:06

Max har bragt dette til verden:
> Er det til din vandhane, ja så brug en gang Rens-Let,
> det virker og er meget let at få fat på.

Nej, det er primært til mit badekar (nævnt i en anden tråd) og
sekundært til husholdningen som sådan.

Kører i byen nu (skal aligevel til HN) og ser om jeg kan finde 3Ms
produkt - eller et plagiat.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Max

Dato : 08-12-10 13:13

Hej Hans

> Kører i byen nu (skal aligevel til HN) og ser om jeg kan finde 3Ms
> produkt - eller et plagiat.

Prøv hellere Flugger.

Max

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 08-12-10 15:45

Max formulerede spørgsmålet:
> Prøv hellere Flugger.

Fandt et plagiat hos Silvan og prøvede med dét, 3dobbelt
salmiakspiritus samt alm. grydesvampe; dét kan man glemme.

Nu må kommunens forsikringsselskab tage over.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Max

Dato : 08-12-10 13:17

Hej Hans

> Nej, det er primært til mit badekar (nævnt i en anden tråd) og
> sekundært til husholdningen som sådan.

Dit badekar ødelægger du med sådan en.

Max

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 08-12-10 15:47

Max kom med denne ide:
> Dit badekar ødelægger du med sådan en.

Nå, ok :)

Men den tar heller ikke noget; farven er som brændt ind.

Snakker med kommunen i morgen; det er deres ansvar, så så må de rense
eller skifte badekarret; ville godt ha gjort det selv hvis det var
nogenlunde til, men dét er det ikke.

Hans
www.zofiaoghans.dk