Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
det ultimative foto viewer program
Fra : Finn Ehmsen

Dato : 08-12-10 20:17

hej søger et program der kan dele mine billeder op i kategorier og således
at et
billede kan være medlem af flere kategorier samtidig uden fysisk at være
mere end én gang tilstede på harddisken

Samtidig skulle det gerne have funktion til at vise evt. data om billede så
som dato minimum

på forhånd mange tak
--
Mvh. Finn E

Fra : Hans Kruse

Dato : 08-12-10 20:23

On 2010-12-08 20:17:09 +0100, "Finn Ehmsen" <f.ehmsen@tdcadsl.dk> said:

> [...]
> mere end én gang tilstede på harddisken
>
> Samtidig skulle det gerne have funktion til at vise evt. data om billede så

Jeg kender ikke et decideret viewer program, der kan det, men Lightroom
har den funktionalitet du efterlyser.

--
Med venlig hilsen/With Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : emjeppesen

Dato : 08-12-10 20:41

Finn Ehmsen skrev:

> [...]
>mere end én gang tilstede på harddisken
>
>Samtidig skulle det gerne have funktion til at vise evt. data om billede så

Det klarer Photoshop Element i sin Organizer som en mis

Hilsen emj

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-10 20:44

"Finn Ehmsen" <f.ehmsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mere end én gang tilstede på harddisken
>
> Samtidig skulle det gerne have funktion til at vise evt. data om billede

Picassa

--
kajo

Fra : Henning Jensen

Dato : 09-12-10 18:36

On Wed, 8 Dec 2010 20:17:09 +0100, "Finn Ehmsen" <f.ehmsen@tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>mere end én gang tilstede på harddisken
>
>Samtidig skulle det gerne have funktion til at vise evt. data om billede så

Det ultimative program til disse opdelinger er Photo Mechanic.
http://www.camerabits.com/site/

Hent en demo (og registerer denne) så har du en måned til at prøve den
af...
Kig evt. manualen igennem. Et dejligt program hvis du har behovet.
Hilsen

Henning
Fjern REMOVE i E-mail: hen-jens@mail.REMOVEtele.dk.