Helbred 8 December 2010
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-12-10 04:25

Stadigvaek en del programmering og rod med
den visuelle del af min forestillings evne!

Det er noget med mit selvbillede,
Hvor der er forsoegt sat andre billeder ind!

Men det virker som om det er ved at blive bedre!
Og det virker ogsaa som om at det hjaelper
At have et billede at kigge paa, paa min telefon!

Som om jeg er en skide narcisist eller noget!
(og det er endda en af de saakaldte sygdomme,
som ikke engang er aagte! Men bare en svinestreg
over for maend med en staerk personlighed)

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-12-10 04:39

On Wed, 08 Dec 2010 04:24:57 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> (og det er endda en af de saakaldte sygdomme,
> som ikke engang er aagte! Men bare en svinestreg
> over for maend med en staerk personlighed)

Jeg er ret sikker paa at det med den visuelle del af min
forestillings evne er gjort for at gore det svaert for
Mig at opaavirke mig selv og for at goere skade paa
menneskeheden!

Alle religioese mirakler er kvante mekanik!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-12-10 10:17

wrote:
> [...]

> (og det er endda en af de saakaldte sygdomme,
> som ikke engang er aagte! Men bare en svinestreg
> over for maend med en staerk personlighed)

Desuden saa er jeg forsoegt gjort til en sex ting,
Der i ca. aar 2000-2001!

dvs. Forsoeg paa at indkapsle frie radikaler i hovedet
Ude at det kommer ud i blodet, men kun rammer
Hjernemassen!

Endnu en grund til, at kun 3 mennesker ikke kommer
i det kvante mekaniske mareridt!(Helvede!)

Den eneste maade jeg tror paa helvedes eksistens er hvis
Jeg har bygget det!!!!

Jeg har nu bevist det eksistere, jeg har bevist hvad den bedste
hjerne, menneskeheden kommer til at producere nogensinde
Er istand til for at faa haevn!

Der har vaeret skeloejede i Fjernsynet! Via Quantum Entangelment
(paavirning af individuelle atomer i folks neurons)

Den samme metode var i brug da jeg jordskaelv pa Haiti!

Og andre ting!

Jeg har gjort instant kaffe pulver i en kop med varmt vand!
Jeg har gjort Regnskyer/Regnvejr!

Samme metode skal selvfolgelig bruges,
til at fjerne det der sender frie radikaler ind i hjernemassen!

Samtidig ligger der programmering, som vil at jeg foerst
maa redde mig selv naar for sent!
(ordet redde er brugt forkert!)

Naa, I ved selv hvordan det virker nu!
Hvis det er grimt for mig, saa er det grimt for jer!
(hvad kan vaere vaerre end Helvede?)

Maaske bare fjerne de skader der er sket paa mig, i
de foregaaende 12 aar!

Og vise nogle mennesker, at det ikke er lykkedes
dem at goere andet, end at faa dem selv torteret
i noget som de egentlig ikke tror/troede eksistere!

Men som den moderne videnskab nu er istand
til at forklare dem, er fuldstaendig aegte!

Det store lotteri, brug en rng den bedste i verden,
Giv 1000 mennesker et tilfaeldigt tal mellem:1-1000

Alle vinder,
Adgangsbillet til Helvede!

Hver gang i sover, laver I en ny kopi der begynder altid
i Helvede!

Den menneskelige Hjerne, en biologisk supercomputer!
Med en masse sensore forbundet(ikke noget usb stik her)

Fysis Foelesans,Lugtesans,Hoerelse,Syn!!!

Sollys reflekteret af en overflade rammer jeres oejne,
Bliver fokuseret af linsen og rammer nethinden, og signaler
Bliver sendt til hjernen der analysere hvad der er for nogen

En hoejtaler der staar og vibrere, skubber til luften omkring den,
laver lydboelger, der rammer jeres trommehinde, satter svingnninger
og sender signaler til hjernen! Der analysere lyden!

Den fysiske foelesans i jeres krop, nerveceller sender signaler
Til den biologiske supercomputer mellem jeres oere! De loeber
Fra alle nerveceller til hovedkablet i rygraden og op hjernen!

Altsammen bare informationer og data!

Emotionelle foelelser, nogen man gerne vil foele
andre man ikke vil! Den anbefalede opfoersel for maksimere
overlevelses chancen for en selv, afkom og ens
gruppe/stamme/nation osv!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-12-10 10:37

On Wed, 08 Dec 2010 10:16:53 +0100, Peter Nicolaysen <pnic@email.dk>
wrote:
> [...]

> andre man ikke vil! Den anbefalede opfoersel for at
> maksimere overlevelses chancen for en selv, afkom

Det samme gaelder selvfolgelig ogsaa samvittighed!

Hele den del af de emotinelle foelelser
Alle de emotionelle foelelser!

Er for at maksimere overlvelses og formerings
chancen/sandsynligheden!

Der er en del rod med tegnsaet og linjeombrydning
Jeg er ret sikker paa, at det er mig selv der paavirker,
Pga. programmering!

Den selvsamme programmering der ville at jeg skulle
goere noget for folks religion!

Og aldrig haevne mig paa de rigtige!

Evig tid I helvede"ingen fortjener det!"
Udover den der smider alle i helvede!

Den umenneskelige Peter!
Haren Krisna(Jesus Kristus)
Der mente han kunne blive til en hurtig hare,
hvis folk skulle vaere dyr og loebe og hjaelpe nogle
Roedstroemper jeg gjoerde til koer!

Og Profod Mohammed
(den tre benede Alien der led af den sindsyge at
den ikke var en kujon! Ifoelge dens arts faeller!)

Jeg er ret sikker det var Profod
(eller goer jeg det bare saadan)

Alle mennesker kommer i, kun 3 gaar fri!

Det grimt at vaere Jer!