Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Leica solgt for over 3 millioner kroner
Fra : Soeren Friberg

Dato : 08-12-10 03:20

Fra : ;o)-max-

Dato : 08-12-10 03:57

On 08-12-2010 09:19, Soeren Friberg wrote:
> http://zoom.comon.dk/nyheder/Unik-Leica-solgt-for-over-tre-millioner-kroner-1.379868.html
>

> Nogen har vist julegaverne klar!

Ja der er penge i gammelt...
http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-london-11739781
-max-

Fra : Jubi

Dato : 08-12-10 06:49

"Soeren Friberg" <hushovmesteren@msn.com> skrev i meddelelsen
> http://zoom.comon.dk/nyheder/Unik-Leica-solgt-for-over-tre-millioner-kroner-1.379868.html
>
> Nogen har vist julegaverne klar!
>

> --
> Kh. Søren
> http://fotofriberg.dk
> http://www.facebook.com/pages/fotofribergdk/108853212483788
> http://sfriberg.smugmug.com
> http://1x.com/v2/#member/10362/

Signatur, 4 linier tak.

Samlerobjekt som julegave? ja ja dude.

--
Tårnet: Delta 351, trafik jeres klokken 10, 6 kilometer.
Delta 351: Tårn, giv os et andet tip, vi har digitale ure.

Fra : Soeren Friberg

Dato : 08-12-10 21:19

Den 08-12-2010 06:48, Jubi skrev:
> "Soeren Friberg"<hushovmesteren@msn.com> skrev i meddelelsen

> Signatur, 4 linier tak.

Det har du fuldstændig ret i. Tak for iagttagelsen.

> Samlerobjekt som julegave? ja ja dude.

Absolut et fornuftigt bidrag til tråden

--
Kh. Søren
http://fotofriberg.dk - http://sfriberg.smugmug.com

Fra : Jubi

Dato : 09-12-10 00:47

> Det har du fuldstændig ret i. Tak for iagttagelsen.

> Absolut et fornuftigt bidrag til tråden

Svarer helt til trådens lave indhold af nyttig information.

Fra : Soeren Friberg

Dato : 09-12-10 00:53

Den 09-12-2010 00:46, Jubi skrev:
> "Soeren Friberg"<hushovmesteren@msn.com> skrev i meddelelsen

> Svarer helt til trådens lave indhold af nyttig information.

Nu havde du jo hverken behøve klikke på linket eller kommentere det. De
mere faste brugere af fotogrupperne finder nu nok ikke sådan en auktion
uinteressant. Du er i øvrigt meget velkommen i grupperne. Du har også
mulighed for selv at levere et interessant indhold. Det vil være meget
værdsat!

Fra : Jubi

Dato : 09-12-10 04:53

> [...]
> auktion uinteressant. Du er i øvrigt meget velkommen i grupperne. Du
> har også mulighed for selv at levere et interessant indhold. Det vil

Jeg trykker aldrig på links i newsgrupper.
Jeg kommenterede udelukkende din kommentar til linket, som intet har med
gruppens emner at gøre.Mere velkommen i en snakgruppe.Og jeg behøver
ikke din velsignelse til at være i gruppen, som ærlig talt er noget
gaaaaaaaaaaaaaaab for det meste. Din tråd ikke undtaget.
Dine nedladende respektløse tone er meget gennemskuelig.
eod.

Fra : Soeren Friberg

Dato : 09-12-10 05:59

Den 09-12-2010 04:52, Jubi skrev:
> [...]
> gaaaaaaaaaaaaaaab for det meste. Din tråd ikke undtaget.
> Dine nedladende respektløse tone er meget gennemskuelig.

Det lette er at læne sig fed og ulækker tilbage i sofaen smovsende på
sit marcipanbrød og kritisere andres tråde og/eller billeder, mens man
påmonteret klaphatten skriger sin eneste sang fra repertoiret "Jeg er
fra Danmark; jeg er fra Danmark; bøvs, bøvs, bøvs". Det svære er SELV at
levere det spændende indhold og de spændende billeder!

At være konstruktiv

Fra : N/A

Dato : 09-12-10 09:53

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 09-12-10 09:53

On 2010-12-09 06:18:49 +0100, Soeren Friberg <hushovmesteren@msn.com> said:

> Humoren var vist meget åbenbar for mennesker med en begavelse over
> middel - og flere af den øvrige gruppes kedelige skribenter.

Hej Søren, du skal ikke bruge tid på Jubii, har er en rigtig troll.
Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke - Danmark
www.niels-ebbesen.net - www.photo-gallery.dk

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 08-12-10 11:04

Soeren Friberg wrote:
> http://zoom.comon.dk/nyheder/Unik-Leica-solgt-for-over-tre-millioner-kroner-1.379868.html
>
> Nogen har vist julegaverne klar!

Ja, mon ikke. - Gad egentlig vide, hvad min EOS 1 Series 1 fra april
1990 efterhånden kan indbringe... - nok ikke liiiige i de højder.

Det minder mig i øvrigt om, at jeg blev tilbudt et splinternyt
Beseler-Topcon RE-2 Super med RE Auto Topcor 50mm/f:1,4 Type I og
200mm/f:3,5 Type II (1961) med US Navy logo i guld og emailje på både
hus og objektiver - til knap 30.000kr. omr. i dansk valuta, - alt inkl.
orig. emballage.... - Havde jeg haft råd dengang, kunne jeg i dag have
solgt det sæt for mindst det dobbelte.

mvh. Erik Richard

Fra : ;o)-max-

Dato : 09-12-10 06:07

On 08-12-2010 17:03, Erik Richard Sørensen wrote:

> [...]
> hus og objektiver - til knap 30.000kr. omr. i dansk valuta, - alt inkl.
> orig. emballage.... - Havde jeg haft råd dengang, kunne jeg i dag have

Dette fotografi gik for ca 100.000 kr i københavn
http://www.christies.com/LotFinder/lot_details.aspx?intObjectID=336560
og mere end 10x så meget i USA 3 år senere.

Jeg havde 21 fotografier af samme fotograf. Danske samlere
og et museum var lige ved og næsten, til sidst solgte jeg
dem i England til 3 gange prisen. Se det er et rigtigt
eventyr. -max-