hunde pension til rimlig penge.
Fra : jama

Dato : 07-12-10 12:23

En af vennerne skal måske ind og sidde 1år?,hvor kan han få sin dejlige
hunhund passet til rimlig penge.Han er pensionist og elsker køteren, så har
nogen et godt råd?
jørgen

Fra : jopa

Dato : 07-12-10 14:37

jama frembragte:
> [...]
> kan han få sin dejlige hunhund passet til rimlig
> penge.Han er pensionist og elsker køteren, så har

Mener de alle koster omkring 100,- kr om dagen så
det er dyrt hvis det skal vare 1 år.

jeg giver 85,- når min bliver passet og det er vist
billigt

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 07-12-10 20:36

jopa, skrev:

> jeg giver 85,- når min bliver passet og det er vist
> billigt

Fundet til de penge med den møgkøter.
Få nu hellere skiftet din knastkæde i dit tyskerskrammel inden den knækker

/Jens (som self kører japansk)

Fra : jopa

Dato : 07-12-10 20:59

Pwh forklarede:

> Fundet til de penge med den møgkøter.
> Få nu hellere skiftet din knastkæde i dit
> tyskerskrammel inden den knækker
>
>Øhm den har kun rundet 100.000 så mon ikke den
> holder lidt endnu

Har i fået sne på djævleøen ? her ner der ikke
kommet meget

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 08-12-10 14:23

jopa, skrev:

> Har i fået sne på djævleøen ? her ner der ikke
> kommet meget

Vi har fået rigeligt af det skidt.

/Jens

Fra : Ivan Madsen

Dato : 07-12-10 20:44

On Tue, 7 Dec 2010 12:23:11 +0100, "jama" <3066123@worldonline.dk>
wrote:

> [...]
>hunhund passet til rimlig penge.Han er pensionist og elsker køteren, så har

Som andre nævner det koster det vel i omegnen af 100,- om dagen, hvor
det er billigt. Jeg mener det kostede os en tusse for 3 dage og 3
hunde sidst vi prøvede.
Den eneste måde at klare problemet på er at finde en der gider passe
kræet og evt. tage den med på besøg.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 08-12-10 02:39

Den 07-12-2010 12:23, jama skrev:
> [...]
> hunhund passet til rimlig penge.Han er pensionist og elsker køteren, så har

prøv at se her http://www.hundesitter.dk/
jeg tror det er i det store hele gratis ...

Mv.
BMM

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 08-12-10 03:18

> [...]
> hunhund passet til rimlig penge.Han er pensionist og elsker køteren, så har

hvad er det for en hund hvor gammel er den osv ?
Mv
Bo

Fra : Benny Mortensen

Dato : 08-12-10 09:46

"jama" <3066123@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> En af vennerne skal måske ind og sidde 1år?,hvor kan han få sin dejlige
> hunhund passet til rimlig penge.Han er pensionist og elsker køteren, så
> har nogen et godt råd?
> jørgen

Egentligt havde det jo været en god ide, at opgive i hvilken landsdel.

Men han kunne jo snakke med Kærgaards Hundepension...
De vil sikkert kunne finde en god pris, når det er langtids ophold.

Kig på www.kaergaardshundepension.dk

Eller ring på 20 23 65 21

Der kommer den i hvert fald til at bo godt og rent....
Og kærligere sjæl end Ann, skal man vist lede længe efter.

Om det kan give rabat, at hilse fra mig, skal jeg ikke kunne sige

M.V.H....Benny..

Fra : jama

Dato : 10-12-10 14:57

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> [...]

> Og kærligere sjæl end Ann, skal man vist lede længe efter.
>
> Om det kan give rabat, at hilse fra mig, skal jeg ikke kunne sige

Jeg takker og giver beskederne videre til ham, hunden er en hun og er ca.
2år stor som en rotwieller, usædvanlig sød omgås katte jeg har selv en
labrador og 4 katte og der er ingen problemmer når den er hos mig, men da
jeg bor i sommerhus med lidt plads kan jeg ikke passe den.
jørgen.

Fra : jama

Dato : 10-12-10 15:00

> [...]
> labrador og 4 katte og der er ingen problemmer når den er hos mig, men da
> jeg bor i sommerhus med lidt plads kan jeg ikke passe den.

sorry:
det er sjælland 4070

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-12-10 08:24

> "jama" <3066123@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> sorry:
> det er sjælland 4070

OK, Men hvis han selv skal residere i en Nordjydsk F...Øh Kennel...
Så passer Hjallerup måske meget godt... Så er der da muligheder for korte
besøg

M.V.H....Benny..

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-12-10 11:15

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> OK, Men hvis han selv skal residere i en Nordjydsk F...Øh Kennel...
> Så passer Hjallerup måske meget godt... Så er der da muligheder for korte
> besøg
>
> M.V.H....Benny..

Lidt OT.

Jeg kom til at tænke på, at en mand der elsker sin hund så meget, at han vil
gøre alt for at beholde den, ikke kan have gjort noget som er så slemt
endda.

Bare en julestrøtanke.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-12-10 13:11

"Tove Krieger" <missminimiv@dk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> vil gøre alt for at beholde den, ikke kan have gjort noget som er så slemt

En god hund er altid værd at bevare.... Heldigvis blev min venindes frygt
for, at hendes hund ikke kunne kende hende, gjort til skamme, da hun
afhentede ham efter næsten 11 mdr heroppe.... Han er forresten for nyligt,
blevet klubmester i Dog Dancing... )...

M.V.H....Benny..

Fra : Anelise

Dato : 17-12-10 16:57

">
> [...]
> for, at hendes hund ikke kunne kende hende, gjort til skamme, da hun
> afhentede ham efter næsten 11 mdr heroppe....

Det er nemlig rigtigt.
Jeg passede for lang tid siden en dejlig sort lab. Magnus på 6 år, mens hans
familie var udstationeret i udlandet.
Han boede hos mig i næsten 2 år, og vi havde på forhånd aftalt, at hvis han
ikke kunne falde til i sit gamle hjem, når familien vendte tilbage til DK,
så skulle jeg beholde ham.
Nå, men dagen kom, hvor jeg skulle aflevere ham i hans gamle hjem. Da jeg
åbnede bagsmækken i bilen for ham, drønede han straks over til
bryggersdøren, for ind gennem køkkenet og stuen, og standsede som ramt af
lynet på tørsklen til soveværelset, for der ind måtte han ikke komme - og
det kunne han sagtens huske.
Vi hyggede os lidt allesammen, og da jeg skulle til at vende hjemad og
åbnede bagdøren i bilen, sad Magnus på trappestenen ved bryggersdøren og så
på mig - nej, tak han skulle ikke med mig hjem, han var hjemme.
Det var naturigvis dejligt for familien og Magnus, at han så ubesværet kunne
vende hjem igen, men jeg må da indrømme, at jeg kørte hjem til mit hundeløse
hus med en noget tom fornemmelse indvendig.
mvh Anelise

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-12-10 08:31

"Anelise" <anelise@mail.telenor.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kunne vende hjem igen, men jeg må da indrømme, at jeg kørte hjem til mit
> hundeløse hus med en noget tom fornemmelse indvendig.

Hej Anelise

Ja de efterlader godt nok et stort hul... Også selv om man selv havde 3
hunde.. Nu desværre reduceret til 2, da hans far desværre måtte aflives for
et par måneder siden.

M.V.H....Benny..

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 19-12-10 19:01

Benny Mortensen formulerede lørdag:
> da hans far desværre måtte aflives

Har du en bror til Blackie? :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-12-10 09:55

> Benny Mortensen formulerede lørdag:
>
> Har du en bror til Blackie? :)
>
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

Hej Hans

Wow, jeg var vist kommet herop med TV brillerne på...
Pudsigt som tasterne så skifter pladser )

Nej, men Jack er, en lillebror til Blackie.
Og vel egentligt den, der ligner Blackie mest af udseende.

Hvad da, overvejer du en mere ??

Og forresten... Glædelig Jul...
Jeg har ( af dovenskab ) ikke fået lavet julekort i år...

M.V.H....Benny..

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 20-12-10 13:33

Benny Mortensen skrev den 20-12-2010:
> Jack er, en lillebror til Blackie.
> Og vel egentligt den, der ligner Blackie mest af udseende.

Så ka det næsten ikke blive bedre! ;)

Hvor gammel er han? :)

> Hvad da, overvejer du en mere ??

Først når Blackie er gået til de evige jagtmarker ;)

> Og forresten... Glædelig Jul...

Tak i lige måde! :)

> Jeg har ( af dovenskab ) ikke fået lavet julekort i år...

Glem det! Vi lever vel i elektronikkens tidsalder! :)

En billedserie af Jack vil gi mig et større kick!

Evt til min mailadresse: hanspaulin snabela gmail com :)

På forhånd tak! :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : jopa

Dato : 20-12-10 14:23

Hans Paulin (6310) udtrykte præcist:

> En billedserie af Jack vil gi mig et større kick!

Hvad med en billedserie af min Aprilia 1000 Mille
der er til salg det kunne da give et Kick og måske
en rigtig God Julegave fra din kone.
God Jul Hans

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 20-12-10 16:38

jopa:
> Hvad med en billedserie af min Aprilia 1000 Mille der er til salg det kunne
> da give et Kick

Nah, alt under 1100 ccm er i min verden en knallert, så jeg ved ikke
rigtigt... ;)

> og måske en rigtig God Julegave fra din kone.

Tror hellere jeg vil ha en GSi cabriolet:

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/opel/kadett/20-gsi-cabriolet/107818

(hun har fået en ny cykel fra mig, så dét var vel ikke for meget for
langt!? ;) )

> God Jul Hans

Osse God Jul til dig og vores Fører-hund ;) (jeg tænder - osse - på
schäfere :) )

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-12-10 15:59

> [...]
>
> En billedserie af Jack vil gi mig et større kick!
>
> Evt til min mailadresse: hanspaulin snabela gmail com :)

Hej Hans

Jack er 2? år nu...

Kom lige til at kigge, han var da med på det sidste...

Men skal da se om ikke jeg kan stampe lidt flere op,
der er lidt rod i bunkerne lige nu Som der plejer at være
Så alt er sådan ca normalt..

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-12-10 16:03

> [...]
>
> Men skal da se om ikke jeg kan stampe lidt flere op,
> der er lidt rod i bunkerne lige nu Som der plejer at være

Ved ikke lige hvordan det blev et spørgsmålstegn, der skulle stå ½...

Så altså 2½ år gammel.

M.V.H....Benny..

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 20-12-10 16:42

Benny Mortensen formulerede mandag:
> Kom lige til at kigge, han var da med på det sidste...

Du har da fuldstændig ret! :)

Har aldrig tænkt over det; på det 1. var der 3 og på det næste 4, men
havde ikke registreret det før nu :)

Han ser nu noget alvorlig ud; 14 dage hos os ku nok få ham til at smile
lidt ;)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-12-10 10:21

> [...]
> havde ikke registreret det før nu :)
>
> Han ser nu noget alvorlig ud; 14 dage hos os ku nok få ham til at smile

He HE, Ja han fattede ikke ret meget af, hvad det var der skulle ske )

Hvorfor han skulle blive der, når jeg gik væk fra ham....

Det var da også noget underligt noget. Og så med en fjollet hat på

M.V.H....Benny..

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 21-12-10 13:15

Benny Mortensen tastede følgende:
> He HE, Ja han fattede ikke ret meget af, hvad det var der skulle ske )
>
> Hvorfor han skulle blive der, når jeg gik væk fra ham....
>
> Det var da også noget underligt noget. Og så med en fjollet hat på

Hæ hæ ;)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 16-12-10 16:02

Den 10-12-2010 14:57, jama skrev:
> [...]
> labrador og 4 katte og der er ingen problemmer når den er hos mig, men da
> jeg bor i sommerhus med lidt plads kan jeg ikke passe den.

ja ok - men det er nu en rimelig stor hund - jeg tager en gang i mellem
venners hund og de tager min
men det skal i længer tid være en lille og rolig hund