Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Roskilde bank , aktier, Forbrugerombudsman~
Fra : Roderiet

Dato : 05-12-10 20:12

Hej der I et indslag i TV forleden var der en oplysning om at
skatteyderne kunne blive milliarder fattigere ved , at skulle betale for
vildledende aktiesalg i roskilde Bank som staten har overtaget. I
Roskilde Avis kan man læse at Da finansiel stabilitet ( Den danske Stat )
har overtaget Bankens forpligtelser har finansiel Stabilitet derved også
overtaget forpligtelsen til at erstatte kundernes tab ved køb af aktier, der
var løjet noget værd i et usandfærdigt salgsprospekt, hvis man skal tro
forbrugerombudsmanden. Direktøren for Dansk aktionærforening, Charlotte
Lindholm opfordrer aktionærer til at kontakte forbrugerombudsmanden hurtigt
da nye regler fra nytår skulle forælde evt krav.
Her står jeg så og aner ikke hvordan jeg kommer videre herfra for jeg
har som andre også købt nogle aktier efter 2006. Ikke mange , men dog nok
til muligheden for at få erstattet tabet vil gavne noget. Er der nogen i
gruppen der har en god ide til den videre adfærd ?. mvh Niels F.

Fra : Jet

Dato : 05-12-10 14:12

On 5 Dec., 21:12, "Roderiet" <niels-ast...@webspeed.dk> wrote:
> [...]
> var l jet noget v rd i et usandf rdigt salgsprospekt, hvis man skal tro
> forbrugerombudsmanden.    Direkt ren for Dansk aktion rforening, Charlotte
> Lindholm opfordrer aktion rer til at kontakte forbrugerombudsmanden hurtigt
> da nye regler fra nyt r skulle for lde evt krav.
>     Her st r jeg s og aner ikke hvordan jeg kommer videre herfra for jeg
> har som andre ogs k bt nogle aktier efter 2006. Ikke mange , men dog nok
> til muligheden for at f erstattet tabet vil gavne noget.     Er der nogen i
> gruppen der har en god ide til den videre adf rd ?.    mvh Niels F.

Havde du indsat linket http://roskilde.lokalavisen.dk/ny-chance-for-roskilde-bank-kunder/20101203/artikler/712089973
så havde du sparet alt dit skriveri.

Du skal henvende dig til Forbrugerombudsmanden, se hvordan her:
http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Nyheder-fra-FO/Pressemeddelelser/foraeldelse

Jeg kan svare, der vil gå år og dag inden du hører noget

Fra : Jesper Lund

Dato : 05-12-10 22:34

Jet wrote:

> Du skal henvende dig til Forbrugerombudsmanden, se hvordan her:

Som der står i linket: en henvendelse til Forbrugerombudsmanden vil ikke
i sig selv sætte forældelsen ud af kraft.

--
Jesper Lund